Friday, May 13, 2005

"Фотограф"



Това е моята улица около 10:30 вечерта.
Фотограф не съм и сигурно няма скоро да стана, но все пак съм доволен от горната снимка. Оказва се че е доста по-сложно от колкото очаквах... и доста по-скъпо. Но какво да се прави. Ако не харча пари за хобитата си, тогава за какво.
Смятам да щракам много снимки като се прибера в България след няколко седмици. Надявам се ще има какво да снимам :). Хайде подготвяйте се (нищо че тоя блог има всичко на всичко 2-ма читателя (и единия не е в България)) за веселбички и пиене, че като се върна не искам да чувам оправдания. 4 години не съм се прибирал така че за 3 седмици искам да наваксам на купони поне колкото за 1 година... наистина понякога съм оптимист.
Ех как ми се идва в Русе а като се замисля че в 10 клас се смятах за авантюрист. Тогава даже ненавиждах нашата хубава страна... а сега изгарям от нетърпение да се върна. Това ми е на мен Американската мечта.
Повечето хора от България ще ме сметнат за побъркан ако прочетат това и сигурно ще са прави. Поздрави на всички мои приятели и познати. Не че накой чете тоя блог но аз мога да си въобразявам.

4 Comments:

Blogger Emo said...

:) Nali, vsichki si misliat che navan e rai :) ne e .. i nikoga niama da bade. oshte ne sam nameril miasto, podobno na Plachkovtsi ili Triavna, kadeto chovek moje da se zabravi. No pak ako sme spechelili neshto kato sme bili navan to e pone tova che sega moje da otsenim kakvo gubim.. kakto se sluchva s dosta neshta mai..

5:00 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

kakva hubava strana e Bulgarian ne znaiat te deto ne sa izlizali.

4:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Бих казала, че не знаят каква хубава страна би могла да стане с малко усилие от всеки, вместо с меганапън от няколко човека...

Извинявай, че така се разспамих из блога ти, при това съвсем новодошла, което е в груб разрез с добрия тон, но така ми напомняш моите собствени преживявания и разсъждения в Америка, че не се сдържам ;-)))

3:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Сигурен сум,че не са само 2-ма тези които четат твоя блог. Аз го чета и то с голям интерес! Никога не съм ходил в USA, но всичките ми впечатления и мнения за тази страна и за нейниа народ(?!)се потвърждават напълно, четейки твоя блог. Сега вече съм сигурен - никога не бих отишъл там, освен на гости! Пожелавам ти много здраве и късмет и най-важното - да останеш истински българин!!! А аз ще продължавам да чета с интерес!

9:13 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.