Thursday, May 12, 2005

The Dollar Theater



Киното е едно от любимите ми неща. Кофти е че струва $8... Освен ако не отидвш в Долар Киното (то всъщност би трябвало да cе казва Долар и половина кино, но както и да е). Там дават филми които са излезли на кино преди около месец или два но все оше не са излезли на видво. В това кино забравям реалноста, плиткоумието, дебелогъзието, и пропагандата които ме задушават ежедневно. Отдавна свикнах да ходя сам на кино и сега дажв май така предпочитам (освен ако не е комедия). Също така предпочитам да няма много хора в салона защото колкото повече хора толкова повече шум от ядене на пуканки, чипс, и смучене на празни безалкохолни чаши (не пропускат нито една възможност да се хранят нездравословно). Пуканките (и всичко останало за плюскане) са с астрономически цени в киното. Аз не ям в салона поради 2 причини:
1. Яденето на пуканки е прекалено разсейващо и разваля the whole movie experience
2. Защо ще давам $5 за пуканки след като билета ми струва $1.50
Не знам защо но страшно много се кефя когато звездичките летят към планинския връх на Paramount логото или когато се върти глобуса на Universal или DreamWorks и така нататък... когато музиката тече по време на тия уводи към филма, аз мислено потривам ръце за секундa-две и после бързо пляскам с ръце 3 пъти от напрежение по почващия филм. Също така много се наслаждавам на времето от ставането от седалката до излизането от киното. През това време все още съм във филма. След като изляза от киното, страшно силно ме удря реалноста, плиткоумието, дебелогъзието, и пропагандата. После ща не ща се качвам в колата и потеглям за вкъщи.
Хайде сега отидете задължително да гледате Million Dollar Baby

1 Comments:

Blogger Emo said...

Kato cheta tuk kak opisvash amerikantsite v kinoto, triabva da kaja che nemtsite v tova otnoshenie sa mai malko po-kulturni, no ima i izkliuchenia.

4:57 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.