Saturday, May 14, 2005

"Китарист"



Ако не за китарист то поне за актьор имам шансове. Правенето на тая снимка стана по следния начин...
1 сложих фотоапарата на setting че да направи снимка с 2 секунди закъснение
2 поставих фотоапарата ниско на триножника пред мен
3 натиснах бутона за снимка с големия пръст на левия си крак (след като предвидливо си бях събул чорапа)
4 за две секунди влязох в характер и направих гримаса на задълбочен в музиката китарист

Истината е че съм възможно най-ужасния китарист на света. Даже "ужасен китарист" да ме нарекат това пак ще е комплимент. За съжаление мога да се наслаждавам на блус музиката без да имам капка усет как да го свиря. Тия неща би трябвало да се подхващат по отрано. Отказах се преди месец да се занимавам защото реших че няма смисъл. Толкова време ходих на уроци а няма никакъв резултат... няма какво да се залъгвам - вината не е на даскала. На някого да му трябва китара?

Всяка снимка на тоя блог е моя. Ако не съм аз зад обектива тогава ще съм пред него. Така че коментари по снимките много биха ме зарадвали. Емо, мерси много за коментарите които ми оставяш. Днес ходих mountain biking. Утре пак смятам да ходя, но тоя път ще донеса фотоапарата. Дано да не го счупя... доста е опасно.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.