Friday, July 29, 2005

Хапвам, значи съм... американец


Нека да ударя едно описание на класическото американско готвене. Аз споменах за домакинството и готвенето преди, но сега е време за личен пример. Един много много голям процент от хората се хранят ежедневно на принципа който ще опиша. Тоест купуване и приготвяне на едни такива госби който включват кутия с име от рода на "____ 'n'____ " (Mac'n'Cheese, Shake'n'Bake, etc), добавяне на вода, и микровълнова печка.
Аз не съм готвач по принцип и за това съм запознат с тях. Все пак мога да готвя някое друго българско нещо (баница, пиле фрикасе (от скоро), мусака, пълнени чушки, супа - зеленчуково пюре, карфьол и брокли с един бял сос) но това става много много рядко. Мързи ме. И след като съм ги правил тия неща само по няколко пъти задължително поглеждам и следвам написаната от някой роднина рецепта. Не винаги става сполучливо. Някой ден ще се отдам на това да се науча да готвя всичко което може майка ми, но както се оказва няма да е в близко бъдеще.
Та да се върна към американското ми готвене. Стъпка по стъпка ще обесня едно типично готвене познато до болка на всеки американец. Mac'n'Cheese. Но аз нали съм много "изобретателен" си добавям едни работи към Mac'n'Cheese-a. Съответно след това бивам определен от мойте приятели по следния начин:
- You are gross
- You are disgusting
- You are nasty
_ You are nuts

Step 1


Изсипвате макароните намиращи се в половината на пликчето в една купичка
Наливате 2/3 of a Cup (това е официална марка - cup) вода
Слагате това в микровълновата за 3 минути и 45 секунди

Step 2


Докато макароните са в микровълновата, нарязвате една малка кисела краставичка и един хотдог/кремвирш. Искам да подчертая че step 2 е моя измислица и не влиза в оригиналната рецепта.

Step 3


Като извадите макароните от микровълновата, изсипвате сиренето на прах от другата половина на пакетчето.

Step 4


Добавяте нарязаните кисела краставичка (pickle) и хотдог. (Пак моя лична измислица)

Step 5


Добавяте черен пипер ако искате. Аз обикновено искам

Step 6


Разбърквате

Step 7


Хапвате гнусотията след като сте постигнали перфектната хармония между мързел и гладуване.

Step 8


Измивате си купичката. Тази стъпка често я пропускам както виждате. вина до не малка степен има този блог... все по него вися. Чатенето също е виновник. То се е увеличило неимоверно от както разни много приятни хора са решили да ми кажат "Здрасти" по ICQ благодарение на това че са чели блога ми.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

А как тази храна се отразява на фигурата и има ли някакво положително въздействие върху психическото състояние(напр. сладоледът ни прави по-щастливи...)? Добре е да бъдат споменати тези неща, може би, още на опаковката. Достатъчно ли е само да се наядеш?

2:18 AM  
Blogger Emo said...

Сашо, тук трябва задължително да спомена, че правиш "Пиле фрикасе" доста добре, или поне това, което ядох докато ти бях на гости беше вкусно.

10:31 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.