Friday, May 20, 2005

Помощ!



Още едно доказателство че хората ги пере сачмата. Аз и Ерик отидохме на кино да гледаме The Interpreter с Никол Кидман и Шон Пен. След като си купихме билети, видяхме тия 4-имата типа. Слава богу фотоапарата беше в колата. Изтичах да го взема. Нямах много време да си играя със settings на фотоапарата (съответно снимката не излезе много сполучливо, но в тоя случай съдържанието е по-важно от качеството). Аз ентусиазирано попитах образите:
"You guys mind if I get a picture with you?"
Те изглежда само това чакаха и ме заобградиха. Аз имах намерение да се снимам рамо до рамо с тях, но единия каза "Get on your knees... NOW". Аз естесвено се подчиних на заповедта. Шоу да става :). Добре че бешe Ерик да ми направи снимка с тия образи. Star Wars излезе вчера по кината и сега всички (главно залюпени интроверти които предпочитат да живеят в своя фантастичен свят = преведено "freaks") са се втурнали да гледат последния епизод. Също така мярнах и една принцеса Amidala която пушеше цигара. Тя беше "леко" закръглена и аз докато се сетя да донеса фотоапарата, тя за моя изненада беше изчезнала... жалко че я нямаше в снимката.
Аз още не съм го гледал но ще отида скоро... обаче първо трябва да си намеря костюм :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Deiba mama im deiba, az deiba typatzite deiba!!!!!

MAMENTZETO IM DEIBA!!!!

EI TYPATZI DEIBA, ama i typi deiba az deiba, typite deiba, ei DEIBA!!!!!!!

DEIBA AZ TYPITE DEIBA!!!!

6:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Много яка снимка. Исках и още нещо да напиша, но след този коментар ми изчезна желанието да коментирам.

9:27 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

хаха... тоя Anonymous голям селяндур. Псува като малко софиянче което не получило просената от него цигара :)

Lemon, aко ти се появи желанието да коментираш, моля напряви го. На мен ми е любопитно :)

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.