Monday, December 05, 2005

Американските тоалетни



Ето още един пример за нещо което ми беше направило впечатление когато дойдох в Америка, но с което съм свикнал и съответно забравил да опиша тук в блога. Американските тоалетни са пълни до половината с вода (даже малко над половината). Което ми се стори доста странно като го видях за първи път. Значи както си е тоалетната чиния ... вместо да се вижда само малко вода на дъното, водата стига до средата. И като натиснеш ръчката за пускане на водата... водата почва да се изсмуква надолу и се върти като водовъртеж. Изсмуква се водата (барабар с "отпадъците" :) ) и след това тоалетната пак се пълни до половината.
Ясно ми е че гнусна тема съм подхванал, но на който не му се чете... да не чете. Та... след тая забележка да си продължа тоалетния анализ. Американските тоалетни си имат предимства както и недостатъци.
Предимството е че благодарение на водата, тоалетната чиния не се цапа чак толкова (пак се случва но все пак е рядкост). Това е голямо предимство според мен. Не се налага да търкаш с оная гнусна четчица всеки път.
Недостатъка също е свързан с наличието на вода до половината... при ползването на тоалетната ("изхождането") понякога може да се опръскаш. Това е рядко срещано явление (бих предположил 10 - 15 % от случайте). Не че е голям проблем малко студена вода по задника, но пък все пак не е приятно след като си обуете боксерките (или каквото там носите) да са влажни. Опръскването може да бъде избягнато ако следвате моя съвет (аз съвсем сам го измислих (да не казвам изобретих :) ) - сложете малко тоалетна хартия (тя съответно си стои над водата) и така елиминирате студените пръски.
Чувал съм друг интересен факт свързан с тази тема. След като пуснеш водата в тоалетната, тя се се върти обратно на часовниковата стрелка. Докато в южното полукълбо водата в тоалетните се върти по посока на часовниковата стрелка. Оказа се не напълно вярно.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ne habi toaletna hartia- rezat se darveta....

2:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Това за посоката на въртене да не си го чувал от един епизод на The Simpsons? ;-)

8:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

В книгата на една американка, омъжена за арабин, бях чела впечатленията й от тоалетните в арабското училище, където записала дъщеря си. Жената се възмущаваше, че нямало тоалетна чиния и седалка, а било нещо, като това, с което и ние самите сме свикнали от училище - дупка на пода. Струваше й се адски нехигиенично. Тогава аз пък се чудех, как може тоалетната чиния да й се струва добър вариант за обществена сграда. Сигурно и арабите не възприемат американските тоалетни. Знаех си, че войните в залива са за нещо, което тече по тръби, да не би да е за това? ;-)

9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello there (maybe an english post every once in a while) ..?.. Whats wrong with you?

8:07 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Eric, it amazes me that you never quit asking "what's wrong with you?". Actually I think there is something phyKIMlogical wrong with you. If want to read something that bad... I made a post in english on Shawn's blog.

3:08 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Владо
Не съм го чувал от the Simpsons. Аз не го гледам това шоу/предаване. По принцип не си падам по серийните анимации за възрастни... въпреки че понякога са смешни, интересни, и имат смисъл.

6:00 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.