Monday, November 14, 2005

Дискотеките



Дискотеките са странно нещо в Америка. Поне за мен. Да си призная аз съм разочарован от ходенето по барове и дискотеки. Не казвам че вината за това е в дискотеките... все пак хората които ходят по тях изглежда се забавляват. Така че сигурно аз не правя нещо като хората. Да обясня как протича обикновено излизането ми в петък или събота вечер (аз много рядко излизам петък и събота точно поради факта че не ми е толкова кеф колкото смятам че си заслужава да има като изляза).
Аз и още 2ма приятели отиваме в някой бар да пием бира около 9 вечерта. Обикновено бара е BW3's. Там обикновено се пие Bud Light във високи чаши и се ядат пилешки крилца заляти с разни пикантни сосове (chicken wings) - фъстъците тук не се популярно мезе за бирата. След това като стане около 11 часа се ходи на някаква дискотека. те са малко на брой в околността и обикновено не са нищо грандиозно - поне тия тука в тази задръстена област на Охайо (все пак не е Ню Йорк или Лос Анжелис - там може и да се по добре дискотеките... не съм ходил). В по "елитните" дискотеки в нашата област има dress code. Тоест не дават да влизаш с дънки, с фланелки с къс ръкав, с маратонки, с шапки идиотки - това само за мъжете се отнася де... жените могат да са облечени както искат - стига да изглеждат секси. Мен ми се е случвало не един път да не ме пуснат бодигардовете в дискотеката защото съм бил само по фланелка или с маратонки. Това обикновено се случва защото не съм знаел предварително, че в заведението в което ще ходим ще има dress code. Обикновено в заведениятя в които има dress code се плаща и вход. някой път входа е $3 някой път $5 някой път и повече ако има някоя група да свири. Телевизорите са задължителни във всички барове, а и присъстват в повечето дискотеки. В повечето случаи има повече от 2-3 телевизора и са на различни спортни канали... звука е изключен. Музиката в баровете обикновено е рок. Музиката в дискотеките обикновено е такава популярна - от рода на 50 cent... рапа преобладава въпреки че не е от тежкия. Хората не танцуват толкова масово. Негрите определено не ги е срам да танцуват... и има защо. На тях както спорта и музиката, така и танцуването сякаш им идва от вътре. Хората определено по-лесно могат да се отпуснат и по-лесно се забавляват. Но все пак... рядко може да се види препълнен дансинг. Според мен процента хора които ходят по барове и дискотеки е малък. На хората май не им остава много време за това. Напоследък и на мен така ми се случва. Както и да е...
Миналия петък излизах по случай рожденния ден на моя съквартирант. Ходихме в една дискотека с разни общи познати. Този път не беше толкова тъпо колкото очаквах. След като работя в много голяма компания, с много работници (около 800) имах много познати от хората в дискотеката. Не ми беше толкова тъпо колкото обикновено защото се видях с доста хора извън работа и си поприказвах с няои от тях. След няколко бири събрах и аз смелост да потанцувам и го сторих. Жалко че нямаше много песни на които си заслужаваше да се танцува... ама... голяма работа. Важното е че прекарах добре.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Снимката е много готина:)) Толкова хубаво се усмихваш:)

12:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Абсолютно съм съгласна :-), снимката наистина е много готина, чак сега на по-добър монитор успях да се убедя, че си ти на нея.
А бе аз нещо вечно се съмнявам в това, явно си много хубав :-), та не мога да повярвам на очите си :-), а пък на всичкото отгоре и скромен и благ /пу да не ти е уроки/...
Ама тия жени в Америка трябва да са много зле, щом не могат да го оценят...

4:05 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Фотоапарата лъже нещо :) ... пък нали и аз съм тоя дето ги избира снимките. А жените в Америка... може и да не са зле... тя не е само една дето да не може да ме "оцени". Сигурно много добре си крия недостатъците в нета.

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

ei kato te znam kak tantzuva6 sigurno e bilo zabavno"za drugite"

1:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
»

7:11 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.