Monday, December 26, 2005

Малко снимки



Някои хора обичат да се изхвърлят с коледните oкраси. Ето един "ярък" пример. Двете бели черти на снимката са следи от фаровете на преминаваща кола.
Повечето къщи не са украсени така, но болшинството имат по нещо светещо в предния двор. Смятам да опиша коледните празненства на американците въпреки че тази година не присъствах на такова.

Тази къща също е добре украсена. И понеже беше по-голяма и с по-голям двор трябваше малко по отдалече да снимам.

Обещаната снимка с пилешки крилца. Тия не изглеждат много апетитни. Сигурно защото бяха на около 5-6 часа. Като са пресни изглеждат по лъскави :)

Тази снимка я направих когато карах към пицарията в която работя. Небето винаги е в невероятни цветове когато отивам на работа (около 4:30 следобед).

Снимка преди да се почне сноубордистването. Аз исках да направя такива екшън снимки, но когато се качих на лифта с фотоапарата и ръцете ми се вкочанясаха докато направих 3 снимки (не много сполучливи). Пък и спускането със скъп фотоапарат на гърба е малко опасно... особено като се има предвид че не съм най-добрия сноубордист. Опасно за фотоапарата имам предвид :)

5 Comments:

Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Владо
Да, проверявам си мейла от резюмето всеки ден. Също така може да ме намериш на следните чатове -
ICQ 329346266
MSN akartchinski@hotmail.com
Yahoo akartchinski79
AIM akartchinski
Като се стопли времето може да дойда да видя Ниагарския... ако все още ти важи поканата :)

2:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

and you s ay you re bored??? a.

3:19 AM  
Blogger Unknown said...

Ах, как ти отива сноуборда!

3:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз градацията на твойте хобита и увлечения така я виждам - тази година сноуборд, догодина - голф, още по-догодина - състезания с "Бентли", а най-догодина - в затвора ;-Р За укрити данъци. А уж си там, за да си спестовен ;-Р Човек от теб няма да излезе, казвала съм ти го, даже си нямаш... сещаш се какво, да не се повтарям! Не е светъл пример като да нямаш, но това разточителство!... ;-)))))

7:51 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Алекс
Остави се... щом нямам басейн за толкова години в Америка - нищо не става от мен. Не съм амбициозен хич.
А бронирано Бентли ще си взема като стана политик в България :) ... а не някакъв скапан Мерцедес.

8:53 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.