Tuesday, October 03, 2006

Чао на Америка



Ами... това беше. Най-важната част от живота ми вече приключи. Утре летя за България. След почти 9 години престой си купих еднопосочен билет за България. Днеска се видях с моите си приятели като за последно. Симиън, Ерик, и Трой. Предполагам че ще ми липсват... но пък все храня надеждата че ще дойдат да ме посетят в България в близките 2 години. Днеска преди да отидем в Симиън... отскочихме до магазина да купим бира. Аз им казах че ще купя бирата ако направят каквото им кажа. Те викат "какво искаш?". Казах "сложете си дясната ръка на сърцето и повтаряйте след мен... през следващите две години аз ще намеря време да отида до България". Щом е за бира... изпълняват. Пък и обещанията нищо не струват (поне тяхните :)
Стомаха ми е малко свит... все едно имам класно утре. Но пък се чувствам все едно съм си научил всичко за класното и ще изкарам шестица. Не знам дали Амирика ми е взела повече от колкото аз съм взел от нея... но ми се струва че при всички положения заслужава благодарности.
Това е за сега... отивам да спя. От утре... нов живот.
ПП Тази снимка няма нищо общо с написаното... просто тествах фоточадърите които си купих. Осветлението ми се струва сполучливо...

21 Comments:

Blogger vlad said...

Сашо, не знам как точно да коментирам, особено след като са ми още пресни спомените от няма и едномесечното вече второ изпращане на сестра ми къмто Тексас, с изгледи престоя там да продължи даже повече от девет години. wateva.

По повод вземането и даването се присетих за половинката на една от Фотевите рими ("...принадлежа му аз със страшна сила..."), с единствената разлика че контекста е повече позитивен.

...и не знам дали не е прекалено, но колкото и да не ме засяга, всяко едно завръщане отвън на свестен българин, съхранил се, ми звучи повече като възможност, отколкото като становище. Да, колкото и да не ме засяга като страничен наблюдател, все пак...

Лек полет. Логично е да ти пожелая това, казвам го искрено :)

2:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Едва ли престоят ти в щатите е най-важната част от живота ти, независимо, че е бил ужасяващо дълъг и труден. Разбирам, че може би е много важен период за теб, заради уроците, които си научил и тези, които не си пожелал да научиш. Важните неща тепърва предстоят, а най-същественото е, че си намерил пътя към вкъщи.
Добре дошъл у дома,Саш!
П.П. Познаваш ли модела? :)

3:54 AM  
Blogger Nedko said...

Леко пътуване и добре дошъл!!

снимка е много готина, ставаш и за рекламно лице и за фотограф

4:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Късмет, успех и здраве от мен. И до скоро надявам се :)

4:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Е-е-е, Слънце - ти пак пускаш дълга коса, така ли :-)))

Лек път, чакаме те :-)

4:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Лек полет и да се обадиш от БГ! Чакаме те!

9:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Лек път и от мен! Дори да не успееш да си намериш работа като програмист, която да те удовлетворява (в което дълбоко се съмнявам, но все пак знае ли човек ;) ) винаги можеш да станеш фотограф! Страхотни снимки правиш, а вече имаш и собствено оборудване! Само ти трябва и една дигитална принт-машина, една за проявяване и можеш да отвориш собствено фотостудио!

12:26 PM  
Blogger Emo said...

Искрено се надявам да не си намери работа като програмист, много нерви се хабят и ще вземе да се разочарова от БГ и да се върне в САЩ:) В ИТ сектора има и други привлекателни длъжности:)

Като се прибереш ще се чуем, иска ми се да разбера как точно се чувстваш, та в случай че и аз намеря пътя обратно да съм по-добре подготвен:)

Меко кацане!

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

nedkoivanov ме изпревари в онова, което исках да кажа - ставаш за рекламно лице. Съвсем сериозно. Като сравнявам двете снимки - последната с онази от профила ти се оказва, че в Щатите си възмъжал и помъдрял, което е голям плюс. Изненадах се, че не звучиш тъжно или меланхолично. Добре дошъл у дома и продължавай да пишеш, моля те.

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Вече си казахме доста неща по темата. Тук искам само да ти пожелая попътен вятър и до нови срещи скоро!

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

На добър път, Сашо. Успехи в България! И се обаждай от време на време ;)

6:51 PM  
Blogger Minerva said...

Дано имаш меко приземяване тук:)

2:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Добре дошъл у дома!

6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Сбогом. Ще ми липсваш.

6:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Добре дошъл на родна земя!
Според една арабска поговорка щастлив е този човек, който сутрин няма търпение да отиде на работа, а вечер няма търпение да се прибере вкъщи. Пожелавам ти да провериш валидността и. Освен интересна и добре платена работа, която съм сигурна че ще откриеш, нека те споходи омаята да потъваш в красиви женски очи. Очи, които ще отразяват твоят прекрасно магнетичен поглед в едно с пъстроцветния ти душевен мир. Успех!

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

By my calculations you should be in Bulgaria by now... Keep in touch; see you in a couple years... Until then the gang expects pictures and stories.

11:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Явно американските ти приятели няма да те оставт тука така, съдеики от предния пост.

Да ти кажа чесно, четях блога ти защото беше в щатите, място където съм прекарал едни от най-хубавите мигове в живота ми, и където искам да се върна.

Както вече си се убедил най-хубавото нещо от цялата работа, е самото връщане, дано не се разочароваш о от това което е днес България, трудно ще ти е да свикнеш с тоя ужас тук ... успех

3:27 PM  
Blogger Vennie said...

e,captain vurna se vkushti,a!kakvo izliza -az li da pochvam da pisha za qnkite i tehnite sladki;)) ili ti shte si go vodish blog-a distancionno:))to chovek e hubavo da pogledne neshtata otstrani, zashtoto gi vizhda po-obektivno.
dano vsichko da e bilo nared s poleta i da e nared ottuk natatuk!
veni
P.S. az chestno kazano vqrvam che shte pishesh amerikanskata mechta part2 sled izvestno vreme, da se obzalozhim li?

10:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

според "the small world theory" хората са разделени само от 6има други..браузвах google за бас-китари и от там в блога на Владо Георгиев, а от там - в твоя и "Русе" в профила ти ми се стори най-смешното нещо от месец насам..
наздраве и добре дошъл :)

2:11 PM  
Blogger Бобан said...

много поздрави на България!

11:11 PM  
Blogger Flower-che said...

И все пак хубаво беше, че имаше някой който разкаваше за живота в Америка! Интересна беше целта на този блог, но никъде не споменаваш какво е бъдещето на блога след като се връщаш в България? А може би не само за мен е интересно? Някой из коментарите беше казал, че е хубаво да пишеш как ще се чувстваш завръщайки се след 9 години живот в Америка. И на мен ми е любопитно.
Радвам се, че си един от тези, които се връщат в родната си страна - интересно решение.
Попътен вятър, много късмет и успехи в Бг!

2:41 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.