Friday, March 31, 2006

Иконка в колата


Тази иконка ми я прати майка. На гърба на иконката пише "ОТ МАМА". В писмото което дойде с иконката пишеше да я държа в колата си. Да ме пазела. Не съм суеверен, но така направих. Седи между предните две седалки в една вдлъбнатинка. Странно обаче ме пази иконката. Когато натисна спирачката по-рязко - иконката пада от вдлъбнатинката. А после трябва да се навеждам и да я търся... изобщо по-добре е да не пада. И за да не пада вече съм свикнал да пазя що годе сносна дистанция между мен и колата пред мен. За да не се налага да натискам рязко спирачката ако колата пред мен набие спирачки. Изобщо в повечето случай гледам да карам без да лакатушкам много. И така ме пази.
Има и друго за тая иконка. Преди години (когато имах друга кола) имах суперлепило (ц200 май се води) и беше се разляло малко върху иконката. Като се опитах да олепя лепилото, иконката се олющи... сега излгежда че светеца (на който даже не знам името) държи носна кърпичка.
Защо ли я държи тая кърпичка?

8 Comments:

Blogger Inks said...

Ми може да има хрема бе, Сашо, или още по-лошо - сенна хрема!

7:30 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Ванина
Аз смятах че е някакъв по-дълбок замисъла. Или поне може да се изтълкува с някаква неуспорима житейска мъдрост.

7:37 AM  
Blogger Unknown said...

Их, ама много ми хареса това как те пази:))) Знае си работата тази иконка.
А иначе, надявам се да намираш за възбуждащо когато някоя мадама се прави на строга даскалка, понеже сега ще ти кажа, че имаш правописна грешка на едно място.

12:26 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Случайна
Какви строги даскалки, какви 5 лева... аз съм толкова невинно момче :)

3:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

A be koga si na Icq?
MIss Dalloway...

7:10 AM  
Blogger skoklyo said...

а на мен повече ми прилича на парче тоалетна хартия ...
мъдростта в случая е - колкото и добре да живее човек, все някога идва времето, когато трябва да отиде до едно място, където и светци и смъртни люде са равни :)

11:38 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Miss Dalloway
Българско време... рано сутрин и късно вечер.
@ skoklyo
Твоето тълкуване спада точно в моето определение за неоспорима житейска мъдрост :). Поздрав.

3:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

по-добре я мхни от там
не е добре точно от гледна точка на шофирането ти - ще ти се наложи да реагираш малко по-остро в екстремна ситуация а ще те е страх за иконката и ще закъснееш с реакцията.
аз така имах едни тракащи железа зад задната седалка дето ме дразнеха като ускорявам и спирам, та станах прекалено внимателен със спирането. отначало бях доволен че ми пооправи хашлашкия стил на каране, но в един момент установих че не натискам рязко дори и когато е необходимо...

5:55 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.