Tuesday, May 08, 2012

Дрогиране и сватба


 
Дрогирането - след слонската разходка се видяхме с Рики и един негов приятел (Радж) който знаеше доста добре английски. Даже казал, че има онлайн приятелка от България (Виолета) и ме пита на чист български "как си?". Разходихме се до един храм всички (аз, Джо филипинката, Шубам, братовчед му Рики, и приятеля на Рики - Радж). Шубам изчезна някъде. После Рики и приятеля му Радж ни питаха дали искаме да пробваме някакво питие bhang което влияело все едно си нещо между пиян и напушен. Съгласихме се и отидохме до някакво място да го поръчаме. Гледахме как един ги забърква тия питиета в една дупка подобна на гараж. Беше гъста и зелена. Изпихме я. Казаха че ще има ефект след около час и нещо. Отидохме да ядем в някакви роднини. И като приключихме да ядем... Гледам Рики и Радж тотално размазани. С полузатворени очи и идиотски усмивки. Изглеждаха тотално надрусани. Филипинката Джо също каза че нещо й се виело свят и нещо не е на себе си. После удари и мен. Падна едно безпричинно хилене. След това Шубам ни закара всичките да си лягаме да спим. До колкото разбрах в последствие, Шубам не е знаел че ще пием от ония питиета и нарочно ни е закарал да спим защото иначе въздействието на тая напитка ставало още по-силно.  Когато си легнах стана страшно. Параноя. Безпомощност. И халюцинации. Не можех да си концентрирам мислите. Не можех да се противопоставя на нищо. Беше ме страх че ако някой се опита да се възползва от мен по някакъв начин, ще съм абсолютно безпомощен да окажа каквато и да е съпротива. Постоянно мислите ми се преливаха в различни сюжети и картинки. Имах чувството че времето спира. Също така ми беше трудно да преглъщам и устата ми беше пресъхнала. Като цяло беше ужасно. Не подозирах че това нещо ще има толкова силен ефект. От време на време се будех. Кошмари. Движенията ми бяха много бавни и трудни. Не спах добре. На другата сутрин се събудих все още не напълно на себе си. Бях изключително отпаднал. Никаква сила в мен. Нито желание за каквото и да е. Оказа че това е нормално въздействие след поглъщането на въпросното питие. Никога няма да пробвам от това нещо отново. Ако такова въздействие имат наркотиците... не знам как хората се пристрастяват.



Сватбата - бях на индийска сватба. За съжаление не бях в кондиция заради дрогирането предната вечер и нямах сили и желание за нищо. Проспах по голямата част от деня и не разбрах дали се е случило нещо интересно през това време. Вечерта събитията се развиха сравнително странно и безинтересно.  В един двор, над който беше опънат един жълт плат, имаше постлани килимчета. На тях седяха хора на които им се даваше храна в хартиени чинии и купички. Постоянно минахаваха разни хора да им ги допълват. Този двор като че ли имаше капацитет от около 40-50 човека. Тези които се нахранваха, ставаха и си излизаха и идваха други. И така доста хора се нахраниха. Разбрах че тези били гостите от страна на булките (оказа се че 2 сестри ще се женят едновременно за двама братя). В същото време до едни бидони с вода протича някакъв ритуал. Състои се в това да изкъпят булката/булките и за да могат по-късно да си облекат сватбените рокли (които не са бели ами типичните супер шарени и окичени индийски рокли). По-късно щели да дойдат младоженците с техните гости и тогава по същата процедура трябва да нахранят и тях. Докато чаках това да се случи отидох да видя друга сватба която се състоеше в съседната градина. Доста по-богата от нашата. Със столове пред една сцена. А отстрани имаше доста маси и столове ядене. Понеже не приличам на индиец ме заобиколиха купища хора. И искаха да ги снимам. Основно деца. На сцената бяха младоженеца и булката. Аз щраках момиченцата, които искаха да ги снимам в лъщящите им рокли. Едното ми каза че булката й е сестра. По едно време младоженеца ме привика. Зачудих се за какво. Оказа се че иска аз да се снимам с тях. те си имаха фотограф и видеоператор. Фотографа ми направи една снимка с младоженците и разни други хора, които предполагам са роднини някакви. След това пак купища деца искаха да ги снимам и после идваха да видят как е излязла снимката на фотоапарата. След това ми се обадиха че младоженците за нашата сватба идват така че трябваше да отида там.  Дойдоха младоженците с костюми и шарени чалми окичени с гердани от пари. Нещо не ги пускаха на вратата известно време. Не разбрах точно защо... някакъв обичай. След това седнаха и хапнаха. Хапваха и гостите като роднини на булките обикаляха и допълваха хартиените чинии на всички. След това някакъв монах (или длъжностно лице) реди някакви купчинки пръст, ориз, бои, и разни други неща на земята. Младоженците бяха седнали пред него и той нареждаше нещо. От време на време погледждаше в някаква тетрадка с някакъв текст. В последствие разбрах че брачните двойки никога не са се виждали през живота си. Също така едната булка била на 20 години (приличаше на 13-годишна), а другата на 13 години (приличаше на 10-годишна). Младоженците не мога да определя на каква възраст бяха, но може би 20-годишни. След около час ми писна защото бях адски изморен от дрогирането предната вечер. И се прибрах да спя.

4 Comments:

Blogger Alhzar said...

Oпределно е било брутален ден. Не се ли поинтересува какво е имало в това питие?

7:51 AM  
Anonymous Стефан said...

що? искаш да се опиташ да го забъркаш ли :p

Сашо, ти да няма да вземаш зелена карта за Индия? колко време направи там :)

8:42 AM  
Blogger Alhzar said...

По това колко впечатлен си останал ти - не, не мисля да си го причинявам. Чисто любопитство :)

10:52 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Nezzo - интересувах се. гледах в уикипедия
http://en.wikipedia.org/wiki/Bhang
Също така видях и описанието на питието в моя пътеводител за Индия.
@ Стефан - Зелени карти не искам никакви :)

3:47 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.