Sunday, April 15, 2012

В Индия съм...

Ден първи: Делхи. ебаси майката. цигания и мизерия. Е то не навсякъде е така. само в квартала където ми е хотела. Пред този квартал, чародейките приличат на бевърли хилс. да не говорим, че постоянно те заговарят някакви далавераджии. Всичките искат да те закарат в някой хотел който им дава някаква комисионна. Ако не хотел... искат да те закарат в туристическа агенция по същата причина. Днеска един ме метна така. Лошото е че тия туристически агенции се правят на държавни и безплатни. Че после докато се измъкна. Хиляда човека с едни малки моторо-рикши ме спираха да ме питат къде отивам и да ми предлагат да ме закарат. Много мразя такива навлеци защото ми е трудно да се оттървам от тях. Ама сигурно ще свикна. Разходих се до националния исторически музей. Доста скучен. но 4 километровата разходка до там си беше интересна. Поне разбрах че не всички квартали са толкова зле колко моя. Щраках разни снимки, но още не съм ги гледал. Малко ми е странно все още че съм сам. Прекалено много нови неща има и те ошашавят. На наште още не съм казал че съм сам че да не ги безпокоя. Ама то ще разберат като го сложа това във фейса. Ама няма какво да се притесняват. Всичко си е наред. Който си търси приключения си ги намира. днеска само съм обядвал. Зеленчуково къри и някакви пърленки. Бяха супер вкусни. Това индийската кухня... голяма работа. Жалко че не е по-популярна от гадната китайска храна :) Друго... какво да споделя... То толкова много неща. Трябва адаптер за контакт да си купя щото тука не са като у нас ами имат едни странни контакти. Забравих да ги снимам, но и това ще стане. Все още не съм си измислил маршрута. Утре мисля да пробвам да си купя билет за влака за Агра. Там е Таж Махал. Там мисля да остана 2 дена. Дано да не е многo скъп входа. И дано да има по-евтини хотели от колкото тук в Делхи. В сегашния хотел нощувката е 500 ($10). Само че се пазарихме малко. Не че се пазарихме, ами той като каза че е 600 и аз понечих да си ходя да търся малко по-евтин... той вика "Wait. come back. I will give it to you for 500". След малко ще хапна тука в хотела за около 3 долара. Стаята в хотела... не е супер зле. Зависи какви стандарти имаш. По екстри може да се равнява на стая от някоя стара хижа в Стара планина :). И после.. не знам. Може пак да се разходя навън и да поснимам. Хубаво че поне WiFi има (срещу скромната сума от $1 за 12 часа). Хубаво че имам един наръчник с полезна информация за Индия (благодарско Ели и Емо :) ). Без него... направо съм загубен :). ПП Сори за лошата пунтуация ама ще ми свърши батерията и не ми се губи време да пиша правилно защото ще ми свърши батерията за лаптопа. На снимката над момченцето не знам дали се вижда къде пише "Ajay Guest"... това ми е хотела - Ajay guest house :).

4 Comments:

Anonymous Stefan said...

super!! казах ти че ще ти хареса индийското нали :)

4:57 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

прав беше... днеска пак ядох едно къри на друго място и им казах "spicy"... беше перфектно с едни чапати (малък кръгъл сплескан хляб)

5:27 AM  
Anonymous Stefan said...

ше ме умориш хаха, казва се наан бред. Ask for Chicken Vindaloo , or Phaal + Cobra beer lightly carbonated perfect combination

7:02 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ stefan
tova naan bread e neshto drugo predpolagam... v menuto imashe i naan bread (25 rupees) i chapati (5 rupees).
shte probvam vindaloo ako vidia takova :)

9:19 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.