Sunday, April 13, 2008

Яздих



Яздих кон вчера за първи път. Яздих е силно казано, по скоро се качих на кон за първи път. Конете всъщност се оказаха доста по внушителни на живо... не знам защо си мислех че са по-малки. Сложиха ми каска, сложих си фотоапарата на врата, единия крак в едното стремено, ръката за гривата и хоп... на гърба на коня. Коня беше бял (остава само едни рицарски дуспехи да си намеря :). Тръгнахме в редичка. Най отпред беше дъщерята на собственичката на конюшнята с един бял кон, след това баща ми с един тъмно кафяв и аз последен. И се почна една разходка из едни каменисти пътечки. Понеже на мен ми е за първи път коня беше инструктиран само да ходи. Което не натоварва задника като тръса и галопа. По пътечката имаше страхотни кактуси... изобщо природата на Канарските острови си е доста по-различна.

След това минахме през едно село. Грозничко беше селото... изглежда не навсякъде по острова изглежда като за снимка. След това пак по някаква пътечка поехме. След това баща ми поиска да позабъраме малко (той е яздил доста пъти преди). И се почна един тръс. Ебах му майката... такова друсане моя задник не беше преживявал. И фотоапарата почна да се мятка насам натам (а той не е много малък). Добре че не продължи тоя тръс много. Лошото беше че никой не ми казва как всъщност трябва да се стои на тоз кон. После пак ходене. След това пак тръс. И после лек галоп пробвахме... тогава разбрах какво му е хубавото на ездата. Може би добих лека представа какво е да препускаш с кон. След това пак малко тръс и после пак ходене. И стигнахме обратно в конюшнята. Слязох от коня като вече бях с малко по-плосък гъз от колкото когато се качих. Но си струваше. След това направих малко снимки на няколко от конете в конюшнята и ни закараха обратно в хотела.

Ако не сте яздили кон... препоръчвам го :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.