Friday, January 04, 2008

Снежен човек


Малко ме боли гърлото, така че се старая да не излизам. Но пък не ми се седи и вкъщи. В Русе вали сняг та се къса. Градски транспорт няма. По телефона ми казаха че обявили бедствено положение. За мен бедствие няма :)
Ето как си вдигнах малко настроението. С фараша (това е "лопатка за смет" за тия които не са от Русе :) в едно легенче се слага сняг. Снега не беше много подходящ за правене на топки защото не лепне. Но с малко повече усилия пак става. Направих 3 топки. С черен пипер направих копчета, очи и уста. С капачка от безалкохолно се прави шапка. С малка люта чушка се прави нос. и с ножицата се отрязва малко от метлата за да се направи мини-метличка :)
И после тиквате снежния човек в камерата.
Който е в лошо настроение, да пробва... смятам че може да помогне.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

помислих,че си се изгубил някъде.
дълго време не беше писал нищо.
идеята за снежния човек ми допадна-
дано има ефект за повишаване на настроението.Май не харесвам първите дни от новата година.След еуфорията от празниците ме обвзема
някак безпричинна тъга.

1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

:) Ей за това те харесвам аз тебе, душицо.

10:05 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.