Tuesday, March 13, 2007

Мързела и тъпото zoto.com

Какво седи между мен и мечтите ми. Мързела. Предполагам не съм единствен. Мечтая си колкото се може повече неща в бъдещия ми дом да са направени от мен. Аз бях писал за това отдавна - исках да си направя столове, маса, легло и т.н. Искам и да си личи че са правени от мен - тоест непрофесионални... какво разбирам аз от дърводелство. Но все знам че нищо не става хубаво от първия път (почти нищо). Смятам че ще е добре да имам поне малко опит преди да се наложи да си правя мебели. В събота се събудих и се обадих на един мой приятел който работи в мебелна фирма. Мислех си ще е добре да има някой с компетентно мнение около мен за тая работа. Обаче човека щял да ходи на мач и други такива... пък и аз не мога да очаквам като щракна с пръсти, да правим каквото ми е хрумнало. Тая събота и неделя като гледам също няма да правя стол. но пък знам ли... що да не е в някой делничен ден. Може би утре или понеделник. Ще видим какво против ще има мързела... ще го обмислим, и ще го решим някак. Сигурно направо ще отида в някой магазин и ще си купя разни дъски, тесла и гвоздеи. По добре така от колкото да умувам как точно ще трябва да го почна.
Аз писах около 5-6 поста досега за блога ама всичките са едни глупави. Друга причина да не пиша в блога е че много хваленто от мен Зото.ком ме прецака много гадно. Дошъл момента в който Зото решили "всички с тия безплатни акаунти е крайно време да почват да плащат". Аз толкова време ги ползвах и си мислех че ще си остане безплатна услуга. Но или съм се заблудил или те са ме заблудили. Писах им имейли... няма отговор. Новата версия на сайта им е много бъгава, махнали са ми снимките, и не ми отговарят... следователно няма да им плащам за услугите. Дано само да не си изгубя снимките. На всичкото отгоре ще трябва да ги кача на някой друг сайт, и в блога да сменя линка към всяка една снимка. Колко работа ми отварят тия, чак не ми се мисли.
Съжалявам че послените месеци не пиша нищо в блога. Да си призная чувствам се виновно защото тоя блог малко или много е променил живота ми.
Поздрави на всички :)
ПП Някой да има предложения за това с как да заместя зото.ком ?

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Според мен е най-добре да си направиш собствен сайт и така няма да имаш проблеми с "безплатни" услуги - защото поне според мен те просто няма как да останат безплатни за вечни времена.

5:01 PM  
Blogger Sis said...

http://www.ploggle.com/
Аз качвам там :)

Здравееей! Най-после някакво включване и от теб, хехе :)

5:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

ейй, как се ядосах заради зото и аз. толкова снимки бях качила там. за линковете да не говорим. поне да бяха пратили някой мейл преди да ги махнат ей така. кошмар. ама като гледам от мързел и от липса на време няма да ги оправя. тъпо

4:56 AM  
Blogger Nedko said...

не се занимавай с малко популярни сайтове като зото, използвай flickr или google web album.

аз лично съм особено доволен от flickr и знам че няма да станат платени.

6:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

аз ти препоръчвам http://www.23hq.com

6:33 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ владо
аз ако ще плащам за собствен сайт, по добре да платя на зото.
@ sis
ploggle.com нещо не ме кефи, но мерси за предложението все пак.
@ lemon
Сега в зото има опцията да download-неш всичките си снимки в един zip файл. Аз ги смъкнах и в момента са ми на компютъра... сега трябва да измисля къде да ги кача и да оправям всичките линкове към тях в блога. Ако имаш някакви въпроси... питай :)
@ недко
мисля да използвам picasa, но все пак реших да попитам дали някой няма по-добри предложения.
@ turin
като че ли picasa web по ми харесва.

3:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

привет!
с надежда да съм от полза - мойте смимки ги качвам в http://www.esnips.com/ ; като цяло съм доволна, още си седят там :)

6:16 AM  
Blogger Unknown said...

hey got craziness happing fo St. Pats.

11:05 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.