Sunday, November 26, 2006

Русе


То се очакваше... ама вече все по рядко пиша в тоя блог. А и за какво да пише един доволен от живота човек. Няма за какво. Мога да се насиля да се оплаквам за нещо ама ще е грях направо.
Ходих на ОpenFest в Русе. интересно беше като цяло. Очаквах малко повече хора да присъстват... и от към лекции и от към посещаемост. Видях Богомил Шопов. Никой друг не познавах от хората там. Аз не че него го познавам много.
все по малко време ми остава за каквото и да е. Днеска поснимах малко за първи път от доста време насам.
Щях да скачам с бънджи, но не можах да намеря превоз до Писанския мост въпросния ден. Чак лятото ще скачам сигурно. Пък и искам във Варна да го направя че там поне се скача над вода. Някакси ми се струва че ако падна във вода има по голяма възможност да оцелея от колкото ако падна върху камъни.
Утре съм си записал час за масаж. Цял час ще ме масажират. Мен от край време ме кефят масажите, но ми е интересно да е от професионалистка.
Карам курс по испански в момента. Карам и шофьорски курс (въпреки че съм шофьор повече от 7 години). Моята американска шофьорска книжка важала само 3 месеца след като съм влязал в страната. Но не ми признават книжката и трябва всичко на ново. И курс, и листовки, и кормуване.

Русе е много хубав град. Направих снимки на някои от старите сгради по центъра. Щели да реставрират всички сгради по центъра. Лошо няма. Много си харесвам града. И го препоръчвам горещо на всички. Доста хора вече са махнали от Русе, но според мен от сега нататък Русе го очакват добри времена. Русе е град с богата история. Освен това е на много ключово място. Най големия мост между България и Румъния е тук. Освен това товарите които идват от западна европа и трябва да стигнат до морето, е по лесно да минат разстоянието Русе-Варна отколкото да продължат по Дунава докато се влее в морето. Най големия български град на Дунава. Тия примущества ще привлекат европейски (и не само) инвестиции. Вече има планове да се строят два завода. Един френски и един испански. Ще построят и още. Ще живне града... 100%. Моите приятели казват че съм бил оптимист. И са прави :) Първата железопътна линия е била Русе-Варна. Първата кинопрожекция е била тук. Първата книжарница май също.
Хайде всички в Русе.

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Заблуждаваш се. Падането във вода от такава височина е абсолютно равносилно на падане върху асвалт. Просто при голямата скорост няма никаква разлика. И не преувеличавам ;-) Но пък психологически е измамно, и затова някои хора се самоуспокояват, че е по-безопасно в/у вода ;-)

1:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Абе какво е това Русе бе :)? Какво си му беше на Кливлънд: кеф ти железници, кеф ти мостове, кеф ти кинопрожекции. А ти Русе, та Русе :)

2:01 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ anonymous
аз и на психологическите измами съм доволен.
@ освен всичко, забравих да спомена че и в Русе и девойките са хубави. А пък в Уорън не беше такава ситуацията... за Кливланд не знам защото не съм живял там.
А ти... какво му е на State College че чак по София се пилееш?

8:07 AM  
Blogger Nedko said...

предимството на варна, е че аспаруховия мост е по-висок от писанския.. въпреки че като застанеш на ръба на писанския и ти се дръпва...

ако ти трябва транспорт до там - свиркай

8:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Дунав мост не е най-големия мост между България и Румъния ... той е единствен :), след няколко години ще строят нов на Видин и Русе ще загуби доста, за момичетата съм съгласен, 6-та година уча в Русе, фенки има мнооого

12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Уорън, Кливлънд: все тая :) Девойките са си девойки по целия свят - аз се изказах като експерт. Всъщност за жените не знам, но мъжете тук са си на 6: високи, атлетични ... :)

А на Стейт Колидж нищо му няма, аз нещо да съм казала.

12:23 PM  
Blogger Unknown said...

А, баничките, Елена, а баничките? За бозата да не говорим:)))

3:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ееее, баничките и бозата :) А сиренето, а доматите ... и киселото зеле. Абе тука за Русе ли ставаше дума или за манджа.

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

И аз харесвам Русе, защото е аристократичен град. А за шофьорските курсове - неам думи...

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

shte se nasitish skoro - shte vidish !!! mnogo uspehi ti pojelavam kato se varnesh v USA

5:40 AM  
Blogger gogo kehayov said...

Първо искам да уточня, много харесвам блога ти. Като негов контрапост ти пускам една много забавна тема, какъв е образа пък на България в западните пътеводители:
http://capital.bg/show.php?storyid=301936

enjoy! аз искренно се забавлявах, занеики и една друга гледна точка(твоята:)

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zdr, pisha ot Madrid i az sam ot Ruse. Ima edno mqsto do Re4na gara - Ruskata 4aina, tam e nai-krasivoto mqsto v sveta, ima edni razvalini pone na 200 g.

9:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kazvam se Ilian i sam avtor na predniq post, ako ima oshte nqkoi rusenec, osobenno ot Alei Vazrazdane ili Ul. Pliska i da e u4il. v "Br. Miladinovi" i da e 76" g. shte se radvam da mi drasne na icq 344859837.

9:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Здравей, аз съм Нели от София и търсейки в нета инфо за Русе попаднах на твоят блог. Много искам да посетя града, чувам, че бил красив. До колкото разбрах от прочетеното из блога ти май си фотограф-любител. Имаш ли снимки на Русе да видя града? Планувам да го посетя лятото, но все още търся ентусиасти да споделят това удоволствие с мен :-)))

11:33 AM  
Blogger magi said...

Къде караш курсове по испански? :)

6:00 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Останах доволен от курсовете си по испански. Карах ги в агенция Форум при Виржиния /шефката/. Не знам дали все още тя организира курсове. Ако те вълнува ще ти дам координати.

2:38 AM  
Blogger Unknown said...

Здравейте,
Разбира се Русе е един страхотен град. Живял съм на много места, но накрая пак се върнах в Русе. Липсваха ми доста неща, като да се разходиш в парка, вазата, после да минеш по главната, да те види целия град, да минеш покрай барчетата, да те изкоментират каките, да срещнеш някой познат на Часовника, да пиеш кафе на "лайното"...вечерта да отидеш на вечерях на "Ловна Среща", а вечерта на дискотека "Мулен Руж"...купона е голям. Има и неща. които не ми харесват много и това е, че хората, дори и младите носят още консерватизма на Русе. Нито един опит за караоке не успя! Надявам се това да се промени с времето :))

3:26 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.