Sunday, August 07, 2005

Някого



Благодарение на един човек днеска се смях безпричинно вървейки си, и си пях в колата. Благодарение на един човек досадите покрай шофирането бяха пренебрегнати с усмивка, приятелите ме сметнаха за луд, и не ми пукаше. Благодарение на един човек повярвах пак че има много уникални хора. И най-вероятно благодарение на този един човек ми вървя цял ден.
Безкрайни благодарности на този един човек, въпреки че едва ли осъзнава стореното.
Този някой да очаква голямо отблагодаряване в последствие. Така чувствам нещата в момента. Дано дано да си останат така (или да се подобряват)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ах, тези златни моменти.. моментите в които някой съвсем случаен човечец, с нещо случайно малко успява да да ти върне Вярата. Не знам каква е случката конкретно в твоя случай, но ми е познато чувството. Почти еуфория. Мъничко ти завиждам дори :).. отдавна не ми се е случвало да срещна от 'тези' хора..

4:40 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.