Sunday, May 07, 2006

Без нет


Нямам нет вкъщи вече втори ден. За сега ми се отразява добре. Вчера ходих на кино от доста време насам. Днеска ходих да посетя гърците, след това се отбих в един парк. Нащраках снимки обаче за пореден (и предполагам последен) път се убеждавам че по-време на слънчев ден не излизат добре. Бях прочел някъде че снимки се правят рано сутрин или късно следобед. Много ги разбират тия дето ги пишат книжките :). В парка имаше хубави неща за снимане и аз очаквах доста по-добри резултати. Ще трябва да отида пак когато залязва слънцето или когато времето е облачно. Светлината беше силна... сенките също. Това създава голям контраст в снимките. Ако не отида късно следобед то тогава трябва да отида когато е облачно... облаците разсейват светлината. Това е добре защото светлината всъщност идва от различни посоки и няма толкова сенки (и контраст между светло и тъмно).
Да се върна на думата си за нета. Прекъснах си нета защото съквартиранта ми дължи малко пари. Реших че ще му е по-лесно да ми се издължи ако не се налага да плаща за кабелна телевизия и нета. Освен че нямам нет, нямам и домашен телефон защото телефона ми минава през нета. Мислех да спра тока и отоплението докато не ми върне парите, но слава богу (или за съжаление) не се стигна до там. Върна ми част от парите. Сега съм без нет и без домашен телефон (мобилен нямам). Малко откъснат от света. Сега без тия "удобства" ще излизам малко повечко. Всъщност иска ми се да опитам да живея без ток и отопление за малко. Единственото което ме притеснява е че без ток трудно се готви :). А не мога да се храня само по ресторантите. За бърза храна да не говорим. Вече стана към осем месеца от както съм се отказал от бързата храна. Правя изключение за Taco Bell, но това само когато съм пил. А аз пия много рядко. Да речем два пъти в месеца. Като се изключи готвенето с останалото мога да се справя. Мога да си купя свещи за осветление. Будилник не ми трябва защото аз ставам когато искам... нали работя следобед. Ако искам да знам колко е часа мога да си включа фотапарата. За какво друго ми трябва електричество? Май за нищо. Що се отнася до къпането... мога и студени душове да пробвам. Чувал съм били полезни.
Голям минималист се изкарах пак. Аз все пак си имам нет на работа. И телефон си имам там така че не е толкова екстремно колкото звучи.

4 Comments:

Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ xio
Това мога и на работа да го правя :)

7:03 PM  
Blogger N7 said...

-електрически ток + една китара + свещи + на открито + готина пееща компания = real party ;<)

8:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Хей, пак си направил много хубави снимки!Особено ми хареса листото в парка.
Хайде пробвай да изкараш ден-два без електричество и тогава да поговорим, става ли? Особено когато вън е жега и ти се пийва нещо студено, а хладилникът не работи...

4:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Любопитно.

8:38 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.