Wednesday, May 03, 2006

Забравям


Боричках се с един принтер днес на работа. Допика ми се... излязох от офиса и тръгнах към тоалетните. По пътя ме спряха 2ма човека да ме питат нещо. След това отидох до чешмичките пред тоалетната и пих вода. И след това се прибрах в офиса. Седнах си на стола... много ми се пикае. Абе нали за това излязох преди 3 минути от офиса.
За по-малко от 3 минути да забравиш че си тръгнал към тоалетната... не е добре. Понякога се чудя как съм оцелял до 26 годишна възраст.
ПП Снимката се казва "Големият батко"

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

С памперси?

2:48 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ itilien
Трябва по-широки дънки да си купя

2:53 AM  
Blogger Unknown said...

Днес като бързахме за училище хвърлих на сина ми чистите чорапи, които да обуе, послел д аслага маратонките и да бягаме. Докато вземах разни други неща и се върнах, гледам го стои с един чорап и се озърта. Няма го другия чорап. Хуабва работа, нали бяха двата тук. Започваме да търсим, няма го. Обръщаме всичко наоколо, няма го пустият чорап. Хубава работа. Ами нали бяха двата заедно, бе мамо, къде го сложи другият. Не знам. Ох, добре, ще се обуват други, сваляй този. И тук, изненада. Моето заблеяно дете просто си обуло двата чорапа един върху друг и даже забравило за случая. На теб случвало ли ти се е?

5:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Няма страшно, в начален стадий си. Имаше един виц по въпроса, като там крайната фаза беше "влизаш в тоалетната и се чудиш какво правиш там".
А на снимката мисля, че повече би й подхождало да се казва "Циклопът". ;-)

9:11 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ xio
с памперси? :)
@ случайна
ами може и да ми се е случвало да го направя :)
@ ritchie
"Циклопа който не мига" :)

12:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

ужас,,, безмислен ,,,дребнав ,,,живот без смисъл ...звучи ми абсурдно да се лиша от електричество защото съквартиранта дължи... момко защо живееш ...евала на японците ,,,те мислят за смърта толкова колкото и за живота ,,,,така битието им се осмисля,,,попаднах тук случайно и никога няма да се върна ,,,,,,,,

3:08 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.