Tuesday, January 23, 2007

2 месеца


Ебаси. Станаха 2 месеца от както нищо не съм писал в тоя блог. Няколко пъти почвах да пиша нещо, но или бях прекъсван от нещо или написаното беше много тъпо. И няма от какво да се оплаквам. Хубаво си ми е. Пък и какво ново да кажа на хората... повечето хора които четат тук знаят как е в България. Няма какво толкова да се каже... общоизвестно е че България е най-хубавата държава (поне все още не съм открил по-хубава). Само дето ми се иска повече хора да осъзнават колко ни е хубава държавичката. С времето и това ще стане. Аз съм оптимист. Имаше разни коментари от предни постове от типа на "ще видиш ти колко е гадно в България, ще се върнеш в Америка, то с детски спомени не се живее..." и прочие. За сега всичко ми се струва супер. Вече съм си в Русе 4 месеца. Хапвам си банички, пия си биричка, и ... абе баничките са страшно нещо. Дори без да се броят другите преимущества на България мога да кажа че само заради тях си струваше да се върна в България. В скоро време се отдавам на биричка с приятели (обикновено не повече от 4), билярд, баскет, и все по рядко на снимане.
Мисля си да си намеря гадже ама като че ли не правя нищо по въпроса. Все пак се регистрирах в русенци.ком. Лошото е че средната възраст в тоя сайт е 15 години. А пък и нещо не ми върви в сайтовете за запознанства. Да си призная ако пиша на някого, предпочитам да ми отговорят :). Ден след като се регистрирах за сайта, получих мейл че не са ми приети снимките. Оказа се че изглеждали прекалено професионални и администратора не повярвал че наистина съм аз. Е убедих го след като му показах снимките си в http://akartchinski79.zoto.com
Междудругото се запознах в чата и с главния редактор на плейбой (в България естествено :). Поиска да напиша 2 статии за списанието. Написах ги. Едната даже е в януарския брой с тризначките. Малко ме е съмнявал някоя да я е чел, но все пак. Други статии в плейбой не знам дали ще има. Ще видим. Щеше ми се да поснимам някой модел покрай запознанството си с главния редактор ама лошото е че в Русе не са много моделките. Ако има желаещи моделки които да четат това... обаждайте се.
Друго друго... няма сняг и съответно не мога да покарам сноуборда. Дано следващата зима да завали сняг.
Друго друго... вече живота ми в Америка ми се струва като един сън. Нещо което може би не се е случило. струва ми се че и забравям да говоря английски. Добре че чета някои работи на английски в нета.
Друго друго... май няма.

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Еиии, най-сетне! Радвам се, че не си изоставил блога съвсем! Сигурен съм, че много хора го харесват и биха искали да продължиш да пишеш. Нищо, че няма вече да е от Америка. И тука стават интересни неща. И все се надяваме "да се опрайм". И все ни "оправят". Иначе и за мен България е най-хубавата страна. Не може да се каже същото за държавата ни ама... А любовта... тя сама ще дойде, повярвай! Мани ги тия сайтове за запознанства!

2:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз четох статията в Плейбой, браво! Хей, май ставаш популярен. ;)
А България, че е хубава, хубава е, но не може съвсем нищо да не те дразни и провокира тук? Ако пък си толкова позитивно настроен, пиши за положителното, което ти се случва. Винаги има за какво да се пише, нали, но ти си знаеш най-добре...
Поздрави от най-слънчевия град в България!

3:25 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ ivo
аз май не направих разлика между страна и държава. ние че ще се "опрайм" то е ясно.
сайтовете за запознанства... са малко като телевизията. скоро ще престана да влизам в тях.
@ladyvera
популярен нямам желание да ставам. а относно това дали има нещо което да ме дразни или провокира тук. Може би има 1-2 малки неща, но не смятам че трябва да съм аз този който да ги споменава. Не искам да съм човека който се оплаква от България. Все пак ми е толкова хубаво тук, не е честно да се оплаквам.
То винаги има за какво да се пише, но не винаги има желание да се пише :)

4:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

тъй като гледам, май не ходиш на работа ... така на всеки живота ще му е песен :)

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ей тази нема ка да не ти отговори :P
http://rusenci.com/ShowUser.aspx?uid=bi_dama

6:03 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@anonymous първи
почнах работа 4 дена след като се върнах в българия. А и да ти кажа аз предпочитам да имам работа от колкото да нямам... живота без работа едва ли е песен.
@ anonymous втори
не че ми харесва много ама ще й пиша едно съобщение само заради тебе. Ще те държа в течение.

4:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

След като видях че си почнал да пишеш за Плейбой, викам си : Айде Сашо вече не можеш го стигна. Само едно парти в Брилянтин ти трябва с Плеймейтките, там Маги Вълчанова и ала бала и въпросът с гърлфренда ти е решен кардинално...:)
Way to go, pal!!

2:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Здрасти, Сашо! Радвам се да разбера, че си добре :) Жалко, че няма как да ми дойдеш пак на гости.
Я прати насам статиите от Плейбой!

11:50 AM  
Blogger gogo kehayov said...

Сашо тая снимка емного яка.

6:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Днес случайно попаднах на вашия блог и честно - харесва ми :-)
Това, което най-много ми хареса, че не сте "намразили" България и че мислите, че тя е виновна за всичките ни проблеми. Тук открих много оптимизъм и добри снимки.

Поздрави,
Дани

2:05 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Радвам се че блога ти харесва, Дани :)

2:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

здравей отново, наистина e интересен блога, наистина ще е добре ако намирате повече време да пишете тук :-)

Дани

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.