Saturday, May 05, 2007

Фасове и автомобилно "благодаря"


Мръсничко си е в България и вместо да се спускам в анализи защо и кой е виновен просто смятам да предприема следното:
Когато някой от моите приятели си хвърли фаса на земята, ще отида мълчаливо да го вдигна и ще го хвърля в най-близкото кошче. Смятам че ще има ефект. Нямам намерение нито да се карам с хората, нито да им давам акъл. Просто ще го правя ей така междудругото... все едно не се случва.
Ако някой друг реши да пробва, да каже дали има някакъв резултат.
Моят приятел Гого ме светна как шофьорите кават "благодаря" помежду си. Искаш да изпревариш някой камион примерно.
камиона ти дава десен мигач за да го изпревариш.
изпреаварваш го.
sлед изпреварването, в знак на благодарност си пускаш аварийните светлиниза за секунда.
kамиона ти присветва с дългите светлини в знак на благодарност за това че си му благодарил.
И целия процес е нещо като "заповядай" (камиона дава мигач за да го изпревариш), "благодаря" (ти пускаш аварийните за секунда), "моля" (камиона ти присветва дълги).
Всеки път като благодаря на някой шофьор с аварийните, много се кефя. Хубаво е да има малко учтивост на пътя. Даже ми се иска да има повече начини за общуване по пътищата.
ПП Специални поздрави на Ренчо за това че ми позволи да направя този невероятен портрет и също така за създаването на култовата фраза "Карчински, сгъвай цирка".

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Не че съм шофьор и разбирам, но винаги съм знаел, че премигването с аварийни след преминаването пред автомобил на шофьорски език означава не 'Благодаря', а 'Извинявай, моя е грешката'. От няколко места съм го чувал това и така съм го запомнил. Затова провери, преди да "благодариш" наред...

11:58 AM  
Blogger Vennie said...

D-r Chirkov e predpriel sushtiq method, za da dava primer na ostanlite v bolnicata. Ne znam kolko e efektiven, nali znaesh edna ptichka prolet ne pravi.

4:32 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ anonymous
факта че всички ми примигват след като ги изпреваря мисля че означава "благодаря" и "моля". ще трябва да питам някой шофьор на камион... те сигурно по ги разбират тия работи.
@ ventseslava
кой е д-р Чирков? 2 птички пролет правят ли? :)

4:40 AM  
Blogger Vennie said...

Prof. Alexander Chirkov kardiohirurg v bolnica Sveta Ekaterina, Sofia:)

ami dve ptichki mi zvuchi sus sigurnost po-optimistichno ot edna:)

4:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Как не знаеш Чирков, той е медийна звезда, едно време плашеха студентите които ходя в САЩ, че взимал органите на такива като тях :)

3:03 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ anonymous
добре че не съм бил студент в българия на времето :)

4:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Хубаво е, че има нов пост след "кръста". Добре че реших да проверя. :)

Аз пък започнах да се чудя как да благодаря на шофьорите, които ми правят път като пешеходец. Напоследък това взе да ми се случва доста често. Което е хубаво.:)

4:59 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ keit
На мен ми се случва да ми кимнат с глава или да ми махнат с ръка, като пусна пешеходец да пресече. И аз благодаря така като ми дадат път когато съм пешеходец.

3:22 AM  
Blogger Estranged said...

Сигурно може да значи и "благодаря", и "извинявай" :)

5:38 PM  
Blogger Des said...

е айде честито ни,
блога възкръсна.

да и аз така благодаря като пешеходец - с вдигане на ръка или кимване. :)

8:12 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.