Friday, June 15, 2007

Не мъж, а изрод!


И преди съм получавал заядливи коментари, но в последните няколко дни в коментарите на "Заколих Иванка" получих заплахи:
Anonymous said...
Убиец.
Anonymous said...
Дришняр, ако ми паднеш пукам ти тъпата глава с тупаници преди да си се сетил за какъвто и да било нож. Станал си мъж на баба ти вулвата заспала................
Anonymous said...
Повръща ми се от такива като тебе... Ето затова трябва да се чете блога ти! Четете братя българи и дано някой ден мъничко се отвратите от нашия селски бит и психология. Да заколиш прасе не те прави мъж, а изрод! Съжалявам те!


Хем ми се иска да отговарям на такива коментари, хем знам че няма смисъл. И се чудя дали ако се видя с автора на тия коментари, пак би я имало тая агресия. Може би единствения начин да разбера е да се видим.
Ако автора на тия коментари чете това, свържи се с мен по ICQ (номера ми е 329346266) или прати мейл на akartchinski79(маймунско А)yahoo.com
Ще си уредим една среща и ще поприказваме. Може да пием по една бира. Случва ми се да пътувам от време на време, така че ако не си в Русе - пак може да се видим някак.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Хитро, хитро. Той ти казва "отвратен съм", ти му казваш "айде на бира тогава".
А то си е доста гнусно (коленето). Дано верно всичко се връща:)

12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Аз на твое място не бих обръщал внимание на подобни коментари. Това са просто хора с психически проблеми и едва ли ще можете да си кажете нещо. Това са хуманни хора, които навярно ядат прасетата живи, за да не се налага да ги колят.

9:12 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ й
хитър като на 12 годишна лисица братовчед й :)
@ иво
може да е интересно все пак. иска ми се да му направя една снимка поне.
за съжаление, не се е обаждал.

5:35 AM  
Blogger Зорница said...

Попаднах на блога съвсем случайно и ми беше мно-о-ого приятно да почета, 'американския' период най-вече. Позабавлявах се искрено. Аз макар и не стъпвала на оня континент, по ред причнин имам извесни впечатления от населението му и съм сигурна, че животът там за мен е mission impossible. Познавам и други (макар и не много), зарязали много добри перспективи там (професионални) и преселили се обратно в BG като теб. Имам и много добри приятели, и роднини, които отдавна вече живеят в САЩ. Та приказките за 'мечтата' ми бяха много интересни.
Пожелавам безболезнена аклиматизация (тя сигурно вече е минала) и всичко най-хубаво :)

8:48 AM  
Blogger Ataegina said...

Подкрепям инициативата ти. Смятам, че е по-правилно сам да заколиш животното, което ще ядеш щом си решил да ядеш месо. Аз поради тая причина отказвам да ям месо от бозайници. И друго си мисля - не заслужаваш поздрави, затова, че си убил.
Въпреки това мисля, че си светла личност с много положителни качества.
Поздрави, човек!

6:49 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.