Tuesday, June 21, 2005

Dog shit bullshit



Има си закони за всичко май. Даже и за това да прибираш лайната на кучето си. Представяте ли си да ви арестуват за това? Ами ако кучето има диария как ще го събереш цялото... могат ли да те арестуват ако не си успял да почистиш всичкото? Надявам се не ядете пред компютъра или поне ако ядете, баничката ви все още да има вкус на баничка :)
Ако Ал Капоне е имал куче сигурно са щели да го тикнат в затвора за това вместо за укрити данъци. Това да има много закони е както хубаво така и лошо понякога. Има доста абсурдни закони. Примерно не можеш да имаш в колата си отворен алкохол. Тоест в колата да имаш бутилка която не е нова (отваряна преди) е противозаконно (непротивоконституционствувателствувайте :)). Ако музиката ти е много силна в колата, ще те глобят. Не можеш да пиеш алкохол на публично място (май... не съм 100% сигурен за тоя). Не можеш да си купиш алкохол след 1 през ноща (въпреки че с Емо се опитахме да вземем 18 pack Bud Light оная вечер). Дискотеките и баровете (в Охайо специално) затварят в 2 часа (да... в 2 часа... дори петък и събота вечер). Не можеш да палиш огън в собствения си заден двор (то на някои хора това наистина трябва да им е забранено... но как да забранят само на определени хора... и по какъв критерий - че това ще е дискриминация (много опасна дума тук)). Аз досега не съм имал проблеми със закона. Освен следното
- 3 глоби за превишена скорост
- didn't come to a complete stop at a STOP sign
А вече съм шофьор от 6 години тук. Не че и сега не ми се кара бързичко, но просто не ми се дават $120 за всяко нарушение. В катастрофи не съм бил до сега. Страшен шофьор съм :)
Та да се върна към законите. За гореспоменатите аз лично съм чувал или са ми казвали. Има и още абсурдни закони с които не съм се сблъсквал. Те варират от щат на щат. Доста странни има тук, но не ми се проверява дали наистина на тая страница може да й се вярва... но не виждам ползата да са измислени. Като малък си спомням, че съм чел такива невероятни (смешни) закони в българското списание Паралели и се чудих какви неща има по света. Не съм вярвал че един ден ще се сблъскам сам за съществуването им.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.