Sunday, June 19, 2005

How is it hanging?





Ами в последните 2 поста се отклоних от темата. Блога нали все пак е за Америка а не България. Та връщам се на темата.
В България не знам хората дали се заговарят докато се изхождат в тоалетната, но тука го правят. И на мен ми се е случвало не веднъж да ме заговорят (въпреки че по принцип съм си мълчалив човек). В България тоалетните не са такива и предполагам атмосферата не предразполага към подхващане на безсмислен 30 секунден разговор. Обикновено е нещо от типа на:
- How is it hanging? (фраза синонимна на "How is it going?" и "How are you doing?". Като се замислиш е доста иронично, но в повечето случаи иронията е неoсъзната от тоя подхващащ разговора)
- I am hanging in there (Типичния отговор на тоя въпрос. Но всъщност ми иде да кажа "Crooked" или "Usually in the left panth leg". Чуството ми за хумор може обаче да остане криворазбрано и за това не рискувам). A couple more hours till I get out of here.
- I wish it was 5 o'clock Friday. haha.
- Hah... that's funny. Me too.
- Have a good one (фраза без какъвто и да е смисъл - един хубав/добър какво? Ден ли? Ерекция ли?)
- Thanks. You too.
И всичкото това се развива докато двамата си "чуруликате" един до друг. Аз лично като си "чуруликам", бих предпочел да си го върша без да ме заговаря някой си 40 до 50 годишен, самотен но общителен човек, който досега и Здрасти не ми е казвал. Ако на някого все пак му се случи някога да го заговорят така бих ви посъветвал следното:
Във никакъв случай не питайте следния въпрос "How about that game yesterday?"... Защото след 20 минутен разговор в последствие може и да иска да се стиснете ръцете за довиждане (преди да си е измил ръцете). Нищо че след 3 минути ще се засечете пак по коридора.
Също така предполагам забелязвате от снимката, че между писуарите (май така се казваха тия) има малки преградки. Чудно ми е те дали служат за това за което си мисля. Да имаш малко privacy... грубо преведено някой перверзник да не ти гледа .... ъъъъ "чучура". Или пък функцията им може да е да предпазва от пръски (ew) :).
В България не се среща често да видиш тоалетна която да обслужва повече от един човек май? Но тука нуждите са по-големи :)
- Хората пият доста повече... газирани напитки :)
- Хората трябва да са обслужени веднага (че да не губят ценно работно време)
Но за чистотата на тоалетните - евала им давам. Нито мирише, нито има ... гнусотии, нито нищо. Почистват се всеки ден по няколко пъти. Но въпреки това единия ми приятел (който вече не работи тук) си ходеше у тях по голяма нужда.
Друг тоалетен навик тук е да не се пуска водата (по малка нужда имам предвид) защото кой знае кое преди това я е пуснал след като се олял през ръцете и сигурно оставил следи някакви. За това все по често се срещат такива с фотоклетки които автоматично се пускат след като се махнеш. Съще даже един път видях една дето се пуска с крак. Хитро нали?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.