Sunday, July 17, 2005

Taboo





За тези които имат намерение да идват в Америка искам да ви дам следния съвет (за момчетата и мъжете се отнася това). Носете чисто бели чорапи. Ако не искате да ви се смеят - бели чорапки. Можете да си вземете няколко чифта български, но трябва да си носите дънките така че чорапите ви да не се виждат дори и като седнете. След това като пристигнете в Америка, отивате в първия Walmart, който видите, и си купувате чисто белички чорапи. Единствената разновидност на белите чорапи която е приета, е чорапите да са със сива пета и сиво на пръстите. Най-вероятно марката ще да е Hanes.
Абсолютно табу е да имаш анимационни герои на чорапите. Орнаменти разни по чорапите също предизвикват подигравки понякога. Ако не друго, поне ще отнесете нещо като "Whats with the socks, buddy?"
Като бях exchange student в една гимназия в Калифорния, ми се смяха. Имам си час по Calculus. Преди да почне часа аз си седя си кротичко на моя единичния чин и чакам. Един съученик ме гледа в краката и ми се усмихва. Аз му връщам погледа. Той ме пита
- What's with the socks?
- What's the matter with them?
- Those are like... little kid's socks
- What do you mean?
- They have cartoon characters on them and shit
- Ooops
Гледам наоколо - всички са с бели чорапи. Тогави ми се изясни това неписано правило че ако не искаш да те гледат като полезно изкопаемо (велика фраза от сигурно 2-ри клас) не бива чорапите ти да имат орнаменти. А и аз не съм единствения българин който е бил център на такъв чорапен катаклизъм. Имам си един приятел от Пловдив който беше в Охайо като exchange student за една учебна година. Готско беше докато той беше тук. Имаше на кого да философствам за Америка и кого да напътсвам и на кого да помагам (въпреки че той се справяше чудесно и сам). Та като му видях и на него чорапите един път се сетих за реакцията която аз съм получил от тях. Питах го дали му се е случило и на него нещо подобно. Той вика "Да бе, ти как разбра?". Та светнах го кое как с чорапите. Та сега си имам блог... светвам и вас.
Тия чорапи на снимката ги намерих вкъщи като се прибрах в Русе това лято. На баща ми били. Но и тези не са за показване. За това днеска с дълги дънки. Никой не ги видя... но аз така или иначе съм я минал фазата в която ми пука.
А така значи... lesson learned.

4 Comments:

Blogger v3rmin said...

Ами тогава като не ти пука как изглеждаш, защо носиш бели чорапи, а не каквито ти харесват - с анимационни герои, с шарки, с карета, сиви, тъмно-сиви и т.н.?

8:53 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

assenik:
na tazi stranitsa (www.jaffejuice.com)ne vidiah chorapi s animatsionni geroi nikyde. Vidiah samo edni na kareta. A i tozi pich ne go znam kolko e po modata (ne che i az sym mnogo moderen)

christian:
Veche niamam takiva chorapi. Prati mi chorapi s animatsionni geroi, s sharki, s kareta, sivi, tymno sini i t.n. i shte gi nosia. Obeshtavam shte gi nosia. I ako niakoi me pita "what's with the socks?" shte mu kaja - "podaryk sa mi".
Osven tova tuk belite chorapi sa nai evtini. Tia s sharki i kareta sa po skypi... az sym "cheap".
Inache pozdrav i na dvama vi :)

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

az puk beli 4orapi ne nosq nikoga, samo tymno sivi 4erni i ponqkoga svetlo sivi (s licra:)

3:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Аз пък не бих се разделила с моите мечо-пуховски чорапи... А бели чорапи ненавиждам. брррр

2:33 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.