Wednesday, July 06, 2005

Mullet



Нека да обесня какво означава mullet. Това е прическа типична за хора които са... рядко тъпи. Българския еквивалент на тази прическа би бил навсякъде къса коса, но с малка, тънка, и изрусена опашчица отзад... едно време имаше разни индивиди с такива. Тука има една незабравима за мен фраза която описва mullet-а "Business in the front, party in the back". Едва ли ви е смешна фразата, но аз много й се радвам. По-голямата част то тия носещи се с такава прическа са незавършили средно образование тежко татуирани расисти. Също привично за тях е да карат огромен ръждясал pick-up truck, да се занимават с лов или поправяне на коли (или и двете), да живеят в trailer park, и да имат повече от едно първо име - Billy Bob (както в Billy Bob Thornton). Нещастници с една дума.
Напоследък даже има една мания за тия mullets. Само потърсете изображения/images на mullet в Google и гледайте колкото ви душа сака. Аз даже попаднах на един дето успешно свързва темата на този пост с темата на миналия пост (моля прочетете под снимката интервюто с него).

Сега към моето преживяване с mullet-ите. Докато учих в университета преди няколко години, бачках в университетския компютърен отдел. Повечето хора там ми бяха приятели тогава... освен това бях атракцията. Кой от тях е виждал преди "a Bulgarian". Естесвено като на всяка работа на която съм бил, колегите искаха да ги уча на български псувни. Най-много на всички им се отдаваше "Кучи син". След като работата в компютърния отдел не беше много, ние се бъзикахме доста. Един ден се бяхме събрали в един да гледаме американски футбол. Някак си стана въпрос за един кънтри певец който не бях чувал преди (Billy Ray Cyrus). Имал mullet ми казаха. И... идеята аз да се пострижа така, се роди (преждевременно) в мозъка на един зевзек. Само при мисълта че могат да са свидетели на един Bulgarian with a mullet ги караше да се заливат от смях. Аз съответно им казах да не си го и помислят... никога няма да се пострижа така идиотски. Зевзека тогава (познавайки ме добре) ме пита "How much money would it take for you to get a mullet?". Аз без да се замислям много хвърлям първата цифра която ми идва на ъкъла - $140. Тогава решихме да направим някакви правила
- за колко време ще имам mullet?
- една седмица
- ок

- снимки трябва да могат да се прават
- ок

Значи от другия ден в унивеситета/работата се почна един фонд "Да съберем пари за да се постриже Bulgarian-a на mullet". Питаха най-различни хора дали искат да участват. В тази акция се включи даже и един професор който ме познаваше. Аз не очаквах да стане чак такава тарапана покрай това постригване.
След около седмица хората ми съобщават че парите са събрани.
- ами хубаво, къде ще се постригвам?
Идват едно 7 човека с мен на фризьорския салон в KMart. 3-ма с фотоапарати и щракат та се късат. Фризьорката даже ме пита:
- аre you famous?
- no (разочаровах я горката)
Сядам в стола, постригва ме тя колкото може по-старателно (въпреки че и това не бе достатъчно - mullet-a беше малко крив). Моите хора се кикотят. И на мен ми беше смешно, но не чак толкова. Фризьорката даже импровизира и ми изтъни косата по слепоочията с машинка - пълен ужас... супер тъпак съм. След това ходихме в едно ресторантче да хапнем и което е по-важно - да ми се наслаждават на прическата. Мен ме ми пука толкова... aз не само съм със $140 по-богат, но и център на внимание. Абе пука ми малко, но нали не съм в България да се излагам.

Една седмица по-късно имаше един базар за компютърни части.
$140(mullet) + $200 (продадох си старото PC) + $10(лични спестявания) = ново PC.
За $350 си купих motherboard, processor, case, harddrive, CD burner, floppy drive, videocard, network card, monitor (на старо - $50). Сглобих си ги (това ми беше първото (а май и последното) собственоръчно сглобено PC).

Хайде един бонус, от мен да мине.

1 Comments:

Blogger gogo kehayov said...

хахаха :)респектиран съм особенно от снимката от долу :) и все пак значи от чувството за смоирония може да се печели и направо в кеш!

8:55 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.