Sunday, September 11, 2005

Alex Kartchinski vs. Сашо Карчински



Дали очаквам прекалено много от България? Не знам. Хората които не са живяли в чужбина смятат че като няма какво да правя в България, че няма да мога да си намеря работа, че ще ми е страшно трудно, че едвам ще свързвам двата края, че няма бъдеще в България. Приятелите ми които живеят/са били в чужбина ме разбират напълно.
Какво чакам и защо не се върна сега ли? Искам да събера малко пари (те наистина много трудно се събират), да събера още малко стаж, да осъзная малко по добре как се прави бизнес. И после се връщам. За сега съм запланувал връщането ми в България да бъде около Април 2007. Ще видим как ще се развият нещата. Плановете, както всички знаете, много рядко се сбъдват. Особено тия големите планове. Но нали не била важна крайната цел, а пътя към постигането й. Моя път стана много разнообразен. Не се оплаквам. От опит глава не боли.
Има хора които си мислят че парите в Америка растат по дъветата и човек само трябва да подскочи да ги хване и да ги сложи у торбата. Аз не смятам че е така. За някои българи сигурно е било лесно да забогатеят. За мен не е. Някой хора си имат нюх към правенето на пари. Не знам дали тия успяващите хора не биха се справили добре и в България. В Америка просто могат да го сторят по-бързо и по-лесно. Не знам дали просто съм нямал късмет или не съм от пробивните. В късмет много много не вярвам така че сигурно е второто.
Нещото което ме учудва е че в Америка и в България съм съвсем различен човек. Почти във всеки аспект. Не знам защо. Просто Alex Kartchinski няма нищо общо със Сашо Карчински. Странен вид раздвоение на личноста.

Alex Kartchinski
уверен в себе си по отношение работа, бизнес, финанси
спокоен за бъдещето
интелигентен
странен на пръв поглед
мълчалив сред познати/приятели
непукист по отношение какво мислят околоните за него
скрънза
не притесняващ се да пита хиляди въпроси
много зле справящ се с жените

Сашо Карчински
несигурен в бъдещето и по отношение работа, бизнес, финанси
не много интелигентен
нормален на пръв поглед
приказлив сред приятели/познати
пука му за това какво мислят околните
нескрънза
притесняващ се да пита хиляди въпроси
долу горе справящ се с жените


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

следното, написано мнение е лично мое, което не е задължително да съвпада с останалите, нито ангажирам някой да се съгласява с него!



аз лично се отказах /..и то наскоро/ да убеждавам хората за живота в америка, или въобще, където и да е било, извън пределите на бг. не споделям, нито споря, защото вдигнах ръце от въпроси, чийто отговори се въртят в затворен кръг.. пари никъде не се изкарват лесно, а напротив – печелят се с много труд. но има много българи /повечето, които не са прекрачили прага дори на своя дом/, които си въобразяват, че на индианска земя пари падат, като есенни листа и живота е песен... не позволявай "този тип хора" да замъгляват реалните ти представи! все пак, като човек, който е живял на повече места, с малко повече опит и компетентен във всеки един аспект, вярвам, че ще вземеш правилно решение - това, което ти допада най-много!

аз съм направила първата, важна за мен и за моите родители, стъпка! не зная дали е най-правилното, но съм готова да поема риска, след като в а. няма какво и нищо не може да ме задържи! понякога съм адски негативно настроена и в повечето случаи съжалявам за "американската мечта", която никога не се реализира.. е, да, но е мечта на останлите! не е моя! от друга страна го направих за родителите си, които пък от своя страна го направиха заради мен и моето бъдеще. тогава нямах думата! следователно, остава единствено да съм им благодарна :) реализация, ако не в българия, то поне близо до бг може да съществува, но не мисля да прелитам над океана отново. просто се стремя да извлека най-доброто, в положителния смисъл на думата, без поамериканчване ;) живот и здраве, времето ще покаже! всичко се постига с желание и силна мотивация! /мързела води само до гроб/...


доколкото "раздвояването на личността" - това е характерно за всеки. не зная дали точно по тези критерий бих се самоопределила, не съм се замисляла толкова сериозно...

този коментар не е съвет, а чисто и просто споделих "моята гледна точка"... искрено ти пожелавам успех!

благодаря,
аселина

п.с.: обаче, силно ме притеснява това, че в бг и аз ще се чувствам "не толкова интелигентна" :( ..ще наваксвам, ако трябва и с частни учители ;) /шегувам се, разбира се/

11:27 PM  
Anonymous katonya said...

различната среда е превърнала Сашо в Алекс и обратно, но където и да си, винаги ще има нещо общо между двамата, което никой и нищо няма да промени. Лично аз бих се радвала да познавам поне единия.

5:37 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.