Sunday, March 19, 2006

Свети Патрик


Този от ляво на мен е Ерик. От дясно на мен със зеленета шапка е Симиън. Този най вдясно е Трой. Няма да ги описвам въпреки че са интересни характери всичките.
Ето това са приятелите с които съм се сдобил за 7 години в Америка. По-добре от хич. Много рядко се събираме всичките на едно място. Преди беше доста по-често но в последните няколко години се виждаме заедно веднъж на няколко месеца. И аз съм толкова доволен като се видя с тримата и за това съм се хилнал. Като показах тая снимка на Трой, той ме пита "абе ти оргазъм ли си получавал докато сме се снимали". Вчера беше Свети Патрик. Ирландки празник който обикновено се свързва със зелени дрехи, детелинки, зелени пластмасови огърлици на топченца, зелена бира, и най важното - много пиене. Обикновено се почва от сутринта... или въобще колкото се може по-рано. В последните няколко години на тоя празник все се събираме в това заведение O'Donolds. Имаше някаква групичка дето свириха и пяха разни ирландки песнички. Беше забавно. Имаше и малко драма разбира се, но слава богу не бях замесен. Бившата жена на Симиън която още крои планове как да се съберат, и новото гадже на Симиън също беше в това заведение. Гаджето на Ерик (Ким) пък се развика на бившата жена на Симиън (Мелиса) по телефона защото видяла че бара Ерик между краката. Съмнявам се да е вярно, но пък и няма значение. Ако има нещо което мразя, то това е ревноста. На мен пари да ми даваш, не може да ме накараш да ревнувам. Според мен любовта и ревността нямат много общо. Аз както уж се водя за благ човек... хич не се понасям с Ким (гаджето на Ерик). Тя има 2 състояния на духа - ярост, и ревност. Но за сметка на това вчера беше с някаква нейна приятелка която беше голяма симпатяга. Както и да е... отплеснах се малко.
Иска ми се да си остана приятели и с тримата авери. Но ми се струва че няма да стане, защото както повечето американци и те са несериозни от приятелска гледна точка. Важното е че беше хубаво вчера. И тая снимка ще ми напомня. Искам да си направя още хубави спомени. Само дето рядко ми се отдава.
Щях да правя стол тия почивни дни, но не бях предвидил Свети Патрик. Стола ще почака.

4 Comments:

Blogger Elena said...

Наистина, ухилил си се като ирландска зелка :)

11:08 AM  
Blogger Inks said...

Отиди на фризьор. Може да ти се отрази добре на социалния статус ;D

5:36 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ Ванина
Ще отида на фризьор. Запазил съм си час през месец юни.

5:49 PM  
Blogger Бобан said...

na nas na rabota ni dadoha zeleni 6apki, vrtovrski koi trqbvase da gi nosim... saying Kiss me I'm Irish... hm...

7:01 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.