Sunday, February 19, 2006

Баскет



Доколкото знам на никой млад не му се иска да остарее. И аз като всички останали искам и на 70 да мога да играя баскет, да плувам, да карам сноуборд, да бягам, да се катеря по дърветата... и други такива дейности. Все пак по-възрастните хора малко по малко се примиряват някак си с физическите си възможности. А аз си мисля че много ще ми липсват. Но до тогава има доста време (поне така се надявам :) ). Всъщност от по миналата седмица в спортния комплекс играя баскет с едни "ветерани". Хора от 35 до 55. събират се всяка седмица във вторник и четвъртък следобед и играят по час и половина баскет. Аз като играх първия път, ми се взе здравето. Дъртаците бягат, а аз се задъхвам. Срамота. Вярно че тичах повечко от тях. Все пак трябваше да правя добро впечатление и да тичам повече от останалите. Пък и аз съм си такъв в игра - шавам доста, но за сметка на това се уморявам по-бързо. Но думата ми е все пак за тия "баскетболисти". Те доколкото разбирам са що годе заможни хора. Хора разбрани. Поне на пръв поглед е така. Разбират се. Някой каже "фал" и играта веднага се спира. Даже в повечето случаи хората сами си признават като фаулират някого. Доста време им отне да ме приемат в тяхното си "общество". Аз все се въртях наоколо когато те играят, а те по принцип не приемат нови хора. Но по миналата седмица ме пуснаха да играя щото някой липсаваше май. И стана добра игра. Бяха доволни. Дойдох и тая седмица. Поздравиха ме. Пак играх. И сега вече смятам да съм редовен. Та иска ми се като съм на техните години, да мога да тичам колкото тях. И сигурно ще мога. Важното е да се поддържа физическа форма. На мен така или иначе ми е приятно, така че не виждам проблеми. Не пуша, не пия (това е само жалко стечение на обстоятелствата... иначе в добра компания обичам да пия бира :) ), по жени не ходя (това е още по жалко стечение на обстоятелствата), а за псуването... абе псувам си. Когато ми дойде да псувам, правя го макар и да си мисля че не прекалявам. Все пак рядко ми се случва. Струва ми се използвал съм някоя друга неприлична дума в блога. Освен това вече внимавам малко повече с какво се храня. Гледам да се грижа за тялото че да може да продължава да ми угажда както до сега.
PS. Снимката няма нищо общо с поста. Просто ми харесва. Този не го познавах... просто ме заприказва пред един ресторант и реших да го снимам. А ветераните мога да ги снимам ако ми отдаде възможност тоя четвъртък.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Само да уточним какво значи "млад". Надявам се, това не включва само хората по-малки от теб и теб самия? Младостта е доста по-дълъг период от това, Сашо, и въобще, щом играят баскетбол, значи са си млади. Щом седят пред телевизора, на колкото и години да са, са си старци и мърди.

4:43 AM  
Blogger Sofi said...

много ърбън снимка :-)

4:30 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.