Saturday, February 04, 2006

Без интернет, без фотоапарат



Не знам как стана на въпрос, но си беше типично мъжки спор. Казах на съквартиранта че не вярвам да издържи един цял ден без телевизия (няма си работа и кола така че прекарва средно по около осем часа на ден пред огромния телевизор (останалите будни часове са прекарани пред компютъра или ядене). Той ми каза че аз нямало да мога да изтрая без интернет дори един ден. Аз му казах че той няма да може да издържи без телевизия и интернет. Той каза че аз няма да мога да издържа без интернет и фотоапарата си. Казах му - дай да пробваме за 3 дни. Решихме да са трите дни в които не съм на работа в компанията защото там ми се налага да ползвам компютър и интернет... и просто няма как да ми повярва че не съм бил в интернет ако съм на работа. Така че тази идващата седмица в четвъртък, петък и събота - няма да ползвам нито интернет нито фотоапарата си. А съквартиранта няма да гледа телевизия или да ползва интенет за същите тия 3 дена. Той ползва компютъра главно за да играе покер онлайн. Голям фен е на покера. Сигурно много ще му липсва през тия 3 дни.
Обичам предизвикателствата. Освен това ще е добро упражнение. Трябва да намеря с какво да си запълвам времето тия 3 дни. Сигурно ще чета книжки, ще прекарвам повече време в спортния комплекс играейки баскет, ще слушам музика по старомодния начин (не на компютъра). Надявам се да измисля все такива полезни работи. Сигурно добре ще ми се отрази.
Хубаво е човек да прави експерименти със себе си май.
Ако някой иска да опита предизвикателството да се откаже от нещо любимо/ежедневно за 3 дни - да заповяда :)... и по възможност да остави коментар после.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ами, аз ще се опитам да се присъединя към теб със интернета и телевизията. Псле ще докладвам какво може да се прави през свободното време:))

3:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

аз не обичам такива предизвикателства. Защо да се лишавам от нещо което обичам. Ако ме блъсне камион (или валяк) следващата седмица, това ще са просто три дни в които не съм правил нещо, което харесвам-загубени

5:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз правих подобно нещо миналата година - една седмица не ходих по блоговете, че ми беше станало мания. Не че после не си наваксах с настървение, но все пак ми повлия добре на любопитството :-)

7:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Направо ти завиждам, че можеш да опиташ цели три дена да си без интернет и ТВ. Аз си мечтая от доста време за подобна почивка, само че 10 дена без компютри, интернет, ТВ, радио и вестници. Но преди април едва ли ще ме огрее. Все пак ще чакам да публикуваш твоите резултати. Успех!

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

странна работа, веднъж бях решила да пробвам седмица без mirc, защото все мислех за някакви хора, които ще срещна там... успях, де, и беше много хубаво - оттогава не мога да говоря в нета, независимо дали по icq, mirc или skype...
така че 3 дена без нет биха били много лесни, телевизия не гледам, обаче си признавам, че без фотоапарата и ден не бих издържала :)

7:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Интересно като идея. Присъединявам се и аз към нея. Ще откажа цигарите за да речем 3 месеца и ще докладвам после. :)

10:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Здравей, твоят блог отдавна ми стои във мои избрани, но едва тези почивни дни прекарах няколко часа четейки те.
Имам предложение за теб - опитай 3 дни най малко в планината, спейки на спален чувал, не виждайки жив човек, освен хората с които си тръгнал, готвейки си на огън, къпейки се в реката и гледайки нощно време звездите... и никаква връзка със света. Много хора не могат да си го представят, но на мен ми действа пречистващо поне за година напред. Няма да съжаляваш. Сезона сега е малко неподходящ, но пък ако има желание, всичко е постижимо, пък и сега си в България.
Успех в писането!

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.