Saturday, April 29, 2006

Снимки - дърво и миене на джип

Все по-често за снимки дрънкам... но това ме вълнува. Може би интепретирам повече в снимките от колкото трябва. Та...

Ето още една снимка която не можах да реша дали изглежда по добре цветна или чернобяла. Също така май доста хора не знаят че ако кликнеш на снимките, те отвежда в галерията ми със снимки на Picasa
Тази снимка ми харесва защото и сянката на дървото излезе добре. Симетрията излезе добре в тая снимка. В цветния вариант... ми харесват цветовете. Небето пак е едно синьо, тревата зелена, цветчетата бели... връзват се всичките.

Присъствах на "ритуала" по измиването на джипа на Ерик. Харесва ми как водата на фона на слънцето кара джипа да се губи в светлината. Пръските и капките ми харесват. Композицията на самата снимка също излезе добре. Даже се виждат от тия кръгчета които лупите (и обективите) образуват понякога... което издава присъствието на слънцето в снимката. Единствено малко разсейващ е буса който се вижда зад маркуча. Но тоя бус помогна за създаването на следващата снимка... която излезе супер. Така че му е простено :)

Снимах отражението на джипа в буса. Боята е особена на кръгчета и благодарение на това се получи такъв страшен ефект. В тая снимка няма грам фотошош въпреки че изглежда страшно изкуствена. Линията под гумите на джипа нямаше как да я избягна (тя е на самия бус) но пък тя добавя автентичност на снимката малко. Единственото за което съжалявам в тая снимка е че предната гума на джипа беше в сянка, а не осветена от слънцето както задната. Но без намесата на разни фотоуреди - толкова.

Това е сапунисаното стъкло на вратата на джипа. Хареса ми как са подредени белите линийки. С малко повече въображение може да намерите няколко фигурки.

Като се има предвид че Ерик е маниак на тема Jeep Wrangler (Rubicon edition), това може да се приеме като много добре характеризиращ го портрет. Отражението на дървото подхожда на джипа... все пак е джипа трябва да се кара сред труднопроходими терени (като горите).

А тази снимка не знам защо ми харесва толкова. Композицията не е натруфена, но все пак описва добре едно действие... и човека който го прави.

4 Comments:

Blogger Inks said...

Дървото според мен - задължително цветно. Иначе снимката става излишно мрачна и меланхолична.

Ае, отивай да снимаш още - почваш да ставаш добър ;)

6:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

и аз съм за цветния вариант

5:27 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@ vanina & nedman
мерси за мнението и комплимента. критики?

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

3 и 4-тата снимки ми най-много харесват, иначе снимките са яки! Да и аз искам да е цветно...

4:04 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.