Sunday, September 03, 2006

Златни рибки и филми


Гърците ме оставиха в къщата си със следните инструкции: "Моля, не забравяй да храниш кучето и рибите. Поливай цветята навън на всеки 2 дена, а цветята вътре на всеки 5 дена. Благодаря". До миналата седмица се справях успешно с всичките тия задачи. Хранех рибите и разхождах кучето преди и след работа. Хранех кучето след първата разходка. Миналат седмица се прибирам от работа... рибките до една обърнали тумбаците. Няма вече златни рибки. Поне се оттървах от едното от задълженията си. Изхвърлих рибките... оказва се били осем. След това изпразних и измих аквариума. Сега акварума си седи празен. Опитах се да им се обадя в Гърция да им кажа за трагедията ама те не си стоят вкъщи. Хората се веселят предполагам. 2-3 дена преди да се приберат, ще отида до прословутия Walmart и ще купя осем нови златни рибки. Все пак не искам да рискувам още едно измиране на рибите. Дано не са много скъпи златните рибки. Кучето слава богу още е живо. Щото ако уморя и него, не знам как ще мога да го подменя с друго че да не се усети разликата. Те май си го познават добре. Къщата все още е на същото място, при това невредима... нищо не съм счупил все още. Искаше ми се да вдигна някой друг купон, но моите приятели са неоткриваеми. Аз май ще взема да ги задраскам от списъка с приятелите. Не че ще ги задраскам, но като гледам... поне няма да ми липсват толкова много като се прибера в България.
Всъщност какво ли ще ми липсва от Америка. Не мога да преценя в момента. Като се прибера в България сигурно тогава ще се разбере. Обслужването в най-различни институции в Америка е перфектно. Евентуално това може да ми липсва. Сигурно ще ми отнеме малко време да свикна с бюрокрацията в България. Но пък това не ми е толкова важно и съответно хич не ме притеснява. В Америка до сега не ми се е налагало да подкупвам когото и да било. Аз и България не помня да ми се е налагало. Но... всеки казва че в Бъглария трябва да се бута някой друг лев на някого ако искаш нещо да се свърши. Тъпа работа, ще видим как ще се оправям.
Оня ден гледах Little Miss Sunshine. Той е леко странен филм и няма да е голям хит сред болшинството американска публика. На мен страшно ми хареса. Характерите в него са толкова типично американски. Филма е много добре съчетан с американските нрави и действителност. Всичко във филма ми беше толкова познато
- типичната съпруга и майка, домакинските й способности, главния механизъм в едно семейство, нещата които я вълнуват.
- Находчивият съпруг, който е толкова уверен в себе си и своя успех, жестокостта и нерационалността му.
- Перверзния и нетактичен дядо който пръска съвети наляво и надясно.
- Обратния брат на съпругата който е отчаян от живота.
- Сина който е странен и необщителен.
- и малката дъщеричка която всички обичат и която всички искат да упътят в правилната посока.
Въпреки че малко депресиращо го описвам филма, той е много забавен. Струва ми се не издадох нищо конкретно за това какво се случва във филма... само описах от моя гледна точка главните герои. Освен това има няколко фрази във филма които ме накараха да се замисля. Този филм бих го сложил в една графа с филма "Американски прелести". Хм, дано вземе някой Оскар.
Вчера пък гледах една много тъпа комедия с гнусни елементи. Голям смях се смях. Казва се Beerfest.
Неизвестно защо много ме кефят снимките които са на точки. Трябва повече такива да правя.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Изключително наблюдателен си и имаш белетристичен талант, който трябва да доразвиеш. Много ти се кефя.

6:52 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Това ако го кажа на майка ми, ще се скъса от смях :). Благодаря за комплимента.

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ще следя за този филм...благодаря за информацията. Аз лично много си паднах по American Beauty, той ми е номер едно(в моята класация:-)
Харесвам снимките ти, тази последната ми навява носталгия по миналото...когато всяка къща имаше подобни фигурки.
Подкрепям cybercrackerbg! Пиши и никакви мисли да зарежеш блог-а!!!

4:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Смях голям с горките рибки! Аз така уморих моите преди години, ама те си бяха самоубийки - скачаха извън аквариума. А това с точките с ефекта noise ли го направи? Така балеринката изглежда като статуя на дъното на морето през погледа на водолаз с малко кислород в кръвта. Кефи. И относно бюрокрацията тук, за нея бронебойни патрони няма открити, ама не бутай на ченгетата пари, че лошо свикват :)))

8:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Когато купуваш новите рибки, питай продавачката какъв трябва да е съставът на водата в аквариума. Доколкото знам, или се добавят някакви неща във водата, или предварително трябва да се филтрира (предишните рибки може и от това да са измрели). Там нещо водорасли, пясък... Изобщо гледането на рибки и особено на капризни видове като златните е много трудно нещо, затова събери цялата информация, която можеш. Ако умрат два дни след като си ги предал в ръцете на собствениците ще е също толкова кофти, колкото и да умрат докато тях ги няма ;)

2:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Добавя се наколко грама Лайно във водата , урина или повърня също вършат работа.

4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Не вземаи от уолмарт рибки, бях взел за подарък и умряха на 3-тидя ден, после един фен от петстора ми каза че ги държели на антибиотици....

6:14 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.