Monday, June 26, 2006

Всички искат да са булки?


Днес по случайност се запознах с една жена в icq. Тя каза "Всяко момиче ,и най-грозното си мечтае да е булка-това от мен да го знаеш!". Аз казах че наистина е така за почти всички, но пък за всичко си има изключения. Тя каза че за това няма изключение и ако някоя твърди обратното, сигурно лъже. Според вас?
Има още нещо което не разбирам... защо жените харесват толкова да сватосват? Не че отговорите имат голямо значение. Сестра ми ми каза да се откажа да се опитвам да разбирам жените. И е права. Според мен може (и даже е по-хубаво) да обичаш нещо без да го разбираш.
ПП А момиченцето на снимката е колкото симпатично... поне три пъти по-забавно. Въображението на някои деца е вълшебно, а умивките им заразни. Снимката сякаш го показва :)

14 Comments:

Blogger Inks said...

Грозните жени, дарлинг, най-много искат да са булки като че ли ;)

Иначе не е права според мен тази жена, има много момичета, които не искат и никога не са искали да се омъжват, познавам куп нагледни примери.

2:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Относно сватосването - жените просто обичаме да се грижим за другите, и това е начин да проявиш загриженост, която всъщност нищо не ти струва.

Дали всички искат да бъдат булки? Не знам. Не познавам всички. Но тези, които обичат да се кипрят и да са в центъра на вниманието искат, да. А някои го искат просто по инерция, културна традиция, все пак.

4:02 AM  
Blogger skoklyo said...

това, че жените не могат да бъдат разбрани, е глупав предразсъдък.
а те, общо взето, обичат да поддържат мита, за да изглеждат интересни.
не могат да бъдат разбрани също и японците, сьомгите и извънземните, както и най-близките ти приятели понякога.
но ако опиташ да се поставиш на тяхно място достатъчно искрено, гарантирано ще постигнеш успех.
толкова по-голям, колкото по-обширни са познанията ти за съответния индивид или група индивиди ...

4:13 AM  
Blogger skoklyo said...

И, сега се сетих, относно обичта без разбиране - това е като безусловната вяра при религиите. Върши работа, стига да не се натрупат прекалено много проблеми.
Твърде много хора вярват в самодостатъчността на любовта и вярата, а те не са нищо повече от емоционално отношение.
Загубиш ли го, без да имаш здрави устои, тогава то лесно се трансформира в омраза и огорчение.
Не красотата ще спаси света, защото тя е субективно понятие, а взаимното разбиране, колкото и досадно да звучи това :)
Впрочем блогът ти е посветен на разликите и приликите между два свята, като за съжаление най-често просто отбелязваш факти.
Представи си сега колко удивително, макар и практически невъзможно, ще бъде описанието на едно пътешествие между мъжката и женската същност, придружено с внимателен и обективен анализ, не просто поредното фейлетонно творение от типа на "открийте десетте разлики"!
Може би опити по въпроса има, някой да се сеща?

4:57 AM  
Blogger Unknown said...

Малките момиченца искат да са булки, така както малките момченца искат да са Супермен. А големите момиченца.....И аз исках да съм булка и това, което си спомням, е представата как ще бъдеш много, много хубава, специална една такава, и любимият ти, онзи единственият, ще заяви пред целия свят че те обича и че иска да е с теб завинаги. Ебаси и чувството, а...
А после... то се оказва, че като в един виц.. булката била в бяло, щото кухненската техника обикновено е в бяло:)))

8:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз! Аз! имам какво да кажа по въпроса - не всяка жена Сашо!
Напатилата се няма нужда!
Говоря от името на съпругата си, която всъщност в момента има зад гърба си вече един брак. И то неуспешен. Доста неуспешен. Та тя казва така "И какво като имах хубава сватбена церемония? Това направи ли семейния ми живот добър? Не! Значи няма нужда." и ме направи безкрайно щастлив като стигнахме до съгласие да не правим излишни церемонии, а просто да се разпишем и да почерпим родителското тяло и кумовете.
Даже не бяхме в бяло. И всичко мина перфектно. И си имаме прекрасен спомен за сватбения си ден.
Така че пак казвам: не всяка жена иска сватбена церемония.

10:09 AM  
Blogger Petya K. Grady said...

Според мен по-скоро си мислят, че искат да бъдат булки, защото през целия им съзнателен живот едва ли не ги подготвят точно за това. Според мен СЛУЧАЙНА е много права, че момиченцата 'искат' да бъдат булки, а момченцата 'искат' да бъдат Супермен. И мен лично това ме прави много тъжна, и ме ядосва още повече.

8:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Изобщо не е вярно дори.
Моята приятелка даже ненавижда идеята за официална сватбена церемония с голямата бяла рокля и т.н.

5:54 AM  
Blogger Minerva said...

Естествено, че момиченцата искат да са булки - това е по-реалистичната версия на принцесата от приказките, която всички сме искали да бъдем като деца.
По-скоро момичетата искаме да бъдем обичани и истински, да не се налага да се преструваме на неразбрани. Ама страх голям и "чудовища" много...

6:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз като малка исках да съм каратистка, като Линда от сериала по телевизията :D
Това с булките е нелепо.

4:46 AM  
Blogger Bruce Wayne said...

блучинската рокля е вещественото доказателство, че не си останала стара мома...

много жени гледат да се бракуват, защото се смятат за стари чанти след 25 и за да си родят дете преди 30. пък ако има и един балък да му пилят нервите и свекърва да им помага с детето - още по-добре :)

6:54 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Оказва се не всички искат да са булки. Брака нещо не ме блазни. Може в последствие да си променя мнението... знае ли човек. Още не съм сигурен дали хората изглупяват или помъдряват като остареят :)

9:40 PM  
Blogger Стойчо said...

Всички момичета, даже и тези които не си признават и тези, които са се напатили, дълбоко в себе си искта да са булки и ако си решил да се обвързваш - направи й кефа, жените го заслужават :-)

2:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Аз по едновреме бях много против всякакви сватби, ресторанти, белчински рокли. Не че ми е предстоял избор, де, но просто като станеше дума от време на време, цялата тази работа ми изглеждаше ужасно. Сиреч, ако искате просто да се ожените, можете спокойно да идете с кумовете и родителите дасе почерпите, на кого му е нужно иначе целият сеир на сватбите?
Но после братовчед ми се ожени и сватбата беше много хубава, а след това и двама мои колеги от университета се ожениха (помежду си), а тяхната сватба беше най-страхотната сватба на която съм била. Беше страхотен купон! И не е въпросът посто за партито, а че е парти от вас за всички хора, които обичате и смятате за важни в живота си (а аз установих че много обичам цялата си рода!) И освен това - че за разлика от обикновените партита, това е по-специално и затова е нужно да има специална естетика! Не бих се омъжила по дънки! Празникът е нещо, което се създава от аксесоарите, защото всяко нещо си има собствен смисъл и история (за специалните ритуали на сватбата да не говорим - търсенето на обувката, младоженското хоро, ритането на чашите и прочие!) Абе изобщо - бракът и сватабата не са едно и също нещо, но аз моят брак определено го исам със сватба и булчинска рокля! Поздрави на всички, които четат този блог и во момента са извън България!

1:57 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.