Friday, September 16, 2005

Идея



Благодарение на един познат от ICQ се породи една идея. Аз не мога да я осъществя защото нямам нито умението нито желанието. Идеята не е кое знае какво (няма да промени хода на съвременната икономика както идеите на разни познати). Обаче ми се струва забавна.
Преставете си игричка която може да играете на мобилния си телефон. Има едно малко и слабичко човече което седи пред един хълм (може и да не е хълм... важното е да нещо на по високо от човечето) на който ще седи един МкДоналдс. От време на време ще се отваря някоя от вратите и ще се търкулват по хълма надолу дебели хора. Те ще са като големи топки само дето ще имат крайници и глава (съответно може и да не се търкалят в права линия). Целта на човечето е да избягва търкалящите се хора/топки. Човечето може и да бъде замервано от МкДоналдс с хамбургери от време на време. Ако го улучи хамбургер, човечето автоматично надебелява (и съответно ще му е по-трудно да избягва хората/топките и хамбургерите). Човечето ако е уцелено от хамбургер, му се отнемат от калориите за деня - отнемат се толкова колкото се съдържат в съотвентия хамбургер (Биг Мак, Дабъл Чийзбъргер, и така нататък - информация за съдържанията на МкДоналдс е на тяханта уебстраница). На второто ниво вместо МкДоналдс, на хълмчето ще е Burger King. На третото ниво ще е KFC. На четвъртото - Taco Bell. Петото - Wendy's и прочие.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ебаси стига с тая анти-кампания.
Ами те ако не бяха МкД и БК , аз както съм постоянно в движение, гладен щях да умра. Пък и най-лошото е че са ми вкусни- понякога 4 1/4 паундъра с чийз одумквам

4:52 AM  
Blogger Inks said...

Да, наистина - ок, даваш инфо, че са вредни, предупреждаваш хората, дотук добре. Оттук нататък обаче ми се струва, че злобееш. Недей, вредно е за здравето :))

6:55 AM  
Blogger K. said...

не ми се струва, че злобее. това е показване на собствено мнение и вид активизъм, ако щете. ако това е злобеене, хората от green-peace или PETA трябва да са ебати злобните копелета. професионални, при това.

човекът има мнение и го показва. който иска да се съгласява. не виждам да е тръгнал да убеждава нито сър-а, нито vanina.

лично мен идеята много ме забавлява.жалко, че не знам как да направя и аз подобна игра.
като бивша пристастена към скапаната junk-food, и аз мисля като сашо. за мен това е псевдохрана, която се налага на пазара чрез агресивна и нагла реклама и разчита на незнанието на хората. няма пък да я ям повече. и ще роптая срещу макдоналдс и каквито там други вериги колкото си искам, нищо че са ме хранили известно време. не ми се ще да се впускам в подробностите с какво точно са ме хранили. или по-точно с какво съм се оставяла да бъда хранена, само щото хм, "храната" е била топла и апетитна за момента.

айде стига толкова. много се отплеснах като за първи коментар. прости, сашо. :) и здрасти. :)

крис

9:10 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Здравей Ванина! Страшен съм злобар ще знаеш :) Питай някой които ме познава лично... злодей и половина.
Оня ден научих за ефекта на маята в тоалетната. Утре смятам да я пробвам в тоалетните на МкДоналдс :))
Ако искаш ми драсни някой ред в ICQ за да се убедиш сама.

Здрвай Крис!
"за мен това е псевдохрана, която се налага на пазара чрез агресивна и нагла реклама и разчита на незнанието на хората" - много си права. Навита ли си за идеята с маята?
Мерси за първия коментар :)

12:46 PM  
Blogger K. said...

но разбира се, че съм навита. :)

един приятел на приятелка го беше направил веднъж в макдоналдса на славейков. но ние може да повторим, а и да обиколим други места. :)

аз от април догодина съм си в бг, та ще съм в бойна готовност. :)

1:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

По-добре не го правете. Защото ще се оцапате.

Не физически, това се мие. Ще се оцапате отвътре, като хора. Не мисля, че Макдоналдс и пр. заслужават тази жертва.

Когато се опира до убеждаване на хората, с кротост и разумност се постига много повече, отколкото с изпълнения тип "мая в тоалетните". С тях само можете да отвратите хората от себе си и позицията си. А целта не е тази.

Извинявам се за изтъркания израз от изтъркани от четене книги - но мракът не се прогонва с повече мрак. Мракът се прогонва със светлина.

5:41 PM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

@Григор
Напомни ми да те почерпя една бира като се видим :)
Не се притеснявай за маята. Знам че не е това начина. Бъзикаме се и аз и Крис. Само това оставаше... да ходя да пускам мая в тоалетните на МкДоналдс. Ако щяха американските корпоративни шефове да чистят тоалетните, тогава можеше и да се изкуша да го направя. Ама защо само да стъжнявам живота на горките хора които чистят в МкДоналдс. Не ме приемай толкова сериозно :)

10:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Абе Сашо, той и Григи едва ли вярва, че ще го направиш, но се бори с тънмите сили в общия смисъл и принцип ;-)))

2:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ето една жертва :)http://www.davidlachapelle.com/gallery/05.shtml

12:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

ехеееее.
ей сега прегледах сайта на Тако Белл. Страшна работа е това. Ако дойда в Щатите направо ще се разцепя. Изглежда много вкусно.
В УК цъщо няма и Уенди'с

4:17 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.