Sunday, February 12, 2006

Музика и музика



В петък (когато не можеше да ползвам компютъра) ми се пишеше нещо. И реших да го напиша на хартия. Ето сега го преписах на компютъра:
Когато ми писне от всичко се чувствам празен. За да имам желание за живот, трябва да обичам нещо. По възможност повече от едно нещо. Трябва да се науча да обичам колкото се може повече неща.
Бях забравил колко обичам музиката. Бях забравил колко е хубаво да си усилиш музиката, да си затвориш очите и да не мислиш. Само да кимаш в такт. След като всяка музика е толкова леснодостъпна, вече е трудно да намериш музика която ти харесва. Изобилието е жестоко нещо. Може да се окаже най-лошото нещо което се случило на америка.
Аз имах щастието да ми препоръчат с вдъхновение разни песнички. Крис ми беше пратила разни хубави, които най-накрая си сложих на диск. Едно е да слушаш музика на компютъра в хола да като вършиш нещо... друго е да я слушаш на касетофона със слушалки в тъмната си стая. Крис разбира от музика и очаквам да ми препоръча още.
В момента слушам тоя диск в моята си стая. Преди малко почнах да чета "Алекси Зорбас" за втори път. Прочетох първата глава и си давам почивка. Почувставх се сам и реших да напиша нещо. Но след като съм си обещал да не ползвам компютър 3 дена... реших да пиша по старомодния начин - с химикал. Писането ми помага. Когато пиша, все едно конатктувам с някого. Някого който ме слуша.
Като стана въпрос за изобилието... то е виновно за апатията. Може би за това имам такива малки минималистични пориви - да прогоня апатията. Бяха ли вкусни бананите едно време когато ги имаше един път в годината? Трябва да снимам купчината банани в супермаркета. Може да ме изгледат неразбиращо като почна да залягам покрай щанда с бананите и да щракам с голимия си фотоапарат. Аз вече обичам да ме гледат странно. "Да, правя снимки на бананите и не ми пука че изглежда странно". Казвал съм и преди ама си струва да повторя - Аман от "нормални" хора.
Почивката свърши. Време е за глава втора от "Алекси Зорбас".

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Да Сашо, с интерес и нетърпение "слушам" всеки нов запис в блога ти! Продължавай все така ...

3:41 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

:) ще продължавам, но не знам до кога ще имам нещо за казване.

9:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Саше, ми така като те гледам - винаги ще имаш нещо за казване :-)

11:49 AM  
Anonymous Мартин Илиев said...

Добро .. цялото ми чувство събрано в една дума .. желаещо за още и още. 2.01 ч. е, а аз съм прочел те първа 4 поста .. искам го, желая го, продължението никода не трябва да свършва. Обичам да си запълвам малкото свободно време с четене на блогове (изпипани блогове, блогове на творци, блогове оставяйки една мъничка частица в съзнанието ти) Факт е, че си позволих да напиша първия коментар чак след 4-тия пост ... дали защото пламъкът, запален от прочетеното започна да избива извън мен или бе споменат Алекси Зорбас... фактът си остава факт .. Успех !

7:11 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.