Tuesday, November 01, 2005

Параноя



Не знам дали ще ви е интересно, но все пак това ми направи впечатление (За тия които не им се чете целия форум... става въпрос че във Фотошоп е вградена функция която незнайно как разпознава че сте снимали/сканирали банкнота и ви съобщава че не е позволено да се принтира)
А това ми направи още по-голямо впечатление. (За тия които не им се чете цялата статия... става въпрос че почти всички производители на принтери следят кое е принтирано от кого и кога... това ставало благодарение на принтирани в снимката невидими за човешкото око точки).
По принцип не ме гризе параноята. И по принцип много не вярвам на слухове че правителството е замесено в разни конспирации и тем подобни. Но... май е вярно. Тия гореспоменатите линкове не са теории, а факти. Не ме бърка това че не мога да правя фалшиви долари, но пък е гадно да знаеш че някой следи какво принтираш и те кара да се замислиш... сега следят за пари, а утре може да следят за нещо друго. Кофти е да знаеш че някой те наблюдава. Ех, тая Матрица... все по-реална става и имам чувството че още по-реална ще става. Ще се наплаша много от живота, а не искам да живея в страх.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

В общи линии, най-гадното което може да ти се случи, е да се страхуваш. Така че по-добре недей :-)
Мисли върху телепортирането... на манджи например :-))) Току виж, ти си бъдещият генй, който го измисли това :-)))

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

В Германия въвеждат паспорти с биометрични данни - едни от първите в Европа. Не помня в кой щат на САЩ правят експеримент като инсталират RFID-чипове в регистрационните табели на колите, така че автоматично да могат да следят кой къде ходи, с каква скорост кара и прочие. При това е достатъчно само да мине край скенер и цялата му история се копира набързо. Съвсем скоро ще ни натикат по един такъв чип и под кожата и ще сме щастливи участници в един световен Биг Брадър. Интересно... Излезе, че съкровено човешкото е възможността да нарушаваш правилата, отнемат ли ти я - вече си машина. Чел ли си "1984" на Оруел?

4:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

1. исках да кажа, най-гадното, което сам можеш да си причиниш;

2. "1984" е голяма книга, която според мен уж всъщност е писана за режима, който беше преди години. А ще се окаже, че е по-актуална за бъдещето, отколкото за миналото... за съжаление...

5:50 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Не съм чел "1984" на Оруел. Препоръчаха ми я вече няколко човека... но аз имам смътното чувство че прочита на тази книга ще ми донесе още повече "страх". След като нещата в тази книга все още не са реалност, предпочитам да не се плаша и да живея в страхливо очакване на бъдещето и да измилсям най-различни начини да се предпазя от това което ни очаква. Звучи тъпо сигурно, но аз гледам да отбягвам негативните неща в живота... прекалено много са. И ме карат да се чувствам безпомощен.

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Бъди мъж и не се заплесвай по бъдещето. Нали още си жив и си добре?

5:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

avelina

6:52 AM  
Blogger Inks said...

Ha-ha, Uncle Sam's wathing you! ;)

8:15 AM  
Blogger Lana said...

Бррррррр, тръпки ме побиха като прочетох тая статия.
Май вече живеем в модификация на матрицата, не мислиш ли?

1:06 PM  
Blogger djshawn said...

Well I just read the Halloween Post.... and all I could read was "Little Red Riding Hood", and that is all I need to be able to read. I hope Alex mentioned how ridiculous hot she was.... it was almost enought to make you retarded for a minute. By the way at midnight it was my official birthday.....even though Alex overlooked this.... ?!?! #@*##@!!!

4:27 AM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.