Saturday, March 04, 2006

Яд и Богомил



Написах един пост които си беше чисто заяждане с един човек. Но после го изтрих. Някакъв си Богомил. Не го познавам, но му се ядосах от коментарите които е оставил в блога на Дончо. След като написах поста, ми мина яда. Хора различни все пак. Какво да правиш. И да ти се иска всички да мислят като теб (което на теб ти се струва е логичния начин), все пак не е възможно. А така май е и по-добре. Богомил може и да е свестен човек така че реших да не се заяждам с него. Трудно е да се прецени все пак само от няколко изречения.
Та това че на мен някои неща ми се струват логични и правилни и елементарни се оказват понякога противоположни на други хора. Като малък винаги съм се чудел "Защо възрастните не постъпват еди как си... ами толкова е елементарно според мен да не постъпват така"... обаче наистина има различни гледни точки. А като се прибави и това че някои хора просто не мога да си удържат чувствата... е напълно разбираемо защо не действаме по един и същ начин. И това кое е правилно и логично не е общовалидно за всички. Може и да съм пораснал все пак. Освен това яда ми минава доста бързо. Обикновено на сутринта ми няма нищо. Така че ако съм ядосан, гледам да си отвлека вниманието докато е време за лягане и на другия ден да реша как да постъпя. Не обичам конфликтите.
Снимката и тоя път няма нищо общо с поста. Но тоя път реших да й дам име. Казва се "И ти си мръсник"

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Хубаво правиш с гнева си. Да можеше всички хора да могат да си овладяват гнева така...
А снимката защо се казва така?

10:53 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Тая раздвоената ягода прилича на разкрачена ягода. Заглавието е "и ти си мръсник" в случай че и ти направиш същата асоциация.

6:15 PM  
Blogger Unknown said...

Трябва да се модифицира заглавието. Нещо от сорта..."Ако виждаш тук една разкрачена ягода...и ти си мръсник!"
А иначе аз като се напънах да мисля мръснишки, речих че ягодката има гърдички и даже си я представих със сутиенче от сметана. Ама май твърде много време отделихме за една обикновена, мила ягодка.:)

7:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Хайде де, разкрачена ягода. Обикновенно double penetration dildo, какво го извъртате...

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Хора, не изпростявайте, плийз.
Сашо, четох коментара на Богомил, който те е ядосал. И до голяма степен съм съгласна с него. Не може хора, които не живеят постоянно в България да имат сериозни претенции да влияят на управлението й. То тия, дето живеем в нея не успяваме да повлияем, че вие ли? Освен това, съдейки по себе си, може би смяташ, че основната част от емигрантите и живеещите в чужбина са хора с образование и акъл, които трябва да бъдат чути. А това съвсем не е така. 80% от напусналите страната са с основно образование.
Не отричам, че в чужбина човек вижда други модели, идват му други идеи, но пък за да ги пренесе както трябва на местна почва, трябва да познава и тукашните условия. А това се постига с живот на място. Замисли се, как ще се чувстваш, ако мястото, на което живееш се ръководи по волята на хора, които не са го виждали с месеци. А от медиите, вярвай ми, не получаваш вярна информация как се живее тук в момента.
А всъщност демокрацията е много изкривена система и това кой как гласува в крайна сметка не променя нищо. Което е жалко.
И поради което куп хора живеят в чужбина...

4:51 AM  
Blogger Сашо skype: akartchinski79 said...

Елена, може и да си права. Може и да не си. С теб не искам да споря защото не искам да влизам в безсмислени конфликти с хора които си струват. Не ме интересува това дали съм прав или не. Сигурно важното е че имам мнение по върпоса. Аз споря само за удоволствие, а не за да докажа на някого че съм прав. Ако искаш да обсъдим проблема някой път, ще поговорим в ICQ.
За изпростяването... опитвам се да не изпростявам :)

12:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Сашо, кръсти я 'само аз съм мръсник' ;)

7:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Свестен съм ;)
Богомил
http://spisanie.cc/nb/

12:05 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.